موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی

موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی به عنوان اصلی ترین نهاد پژوهشی و آموزشی بازرگانی کشور در سال 1359 توسط وزارت بازرگانی با هدف انجام تحقیقات، نشر اطلاعات تجاری و انجام پژوهش های لازم جهت تجزیه و تحلیل مسایل بازرگانی داخلی و خارجی تشکیل شد. موسسه به عنوان بازوی اصلی فکری در وزارت صنعت، معدن و تجارت قلمداد شده و طی تلاش 33 ساله خود، توانسته است افتخارات متعدد، از جمله رتبه موسسه پژوهشی برتر را در میان 571مرکز پژوهشی ، از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب نماید.

 

موسسه با اتکا به مهارت های علمی و عملی اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و کارشناسان خبره خود با 3 پژوهشکده 12 گروهی پژوهشی و مراکز تابعه شامل مرکز آموزش بازرگانی، چاپ و نشر بازرگانی و مرکز مطالعات و بهبود بهره وری خدمات در عرصه علمی و پژوهشی مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت ارائه می نماید.

 

مدیران  موسسه از دیرباز تا کنون

 

  • حسن نبوی منش

  • محمد نهاوندیان

  • رکن الدین افتخاری

  • محمود دودانگه

  • مهدی فتح اله

  • دکتر رضوی