حوزه بازاریابی

حوزه بازاریابی  حوزه بازاریابی

مصرف اجباری چیست؟
برخی از خریداران به گونه ای خرید می کنند که گویی ذاتا خریدار به دنیا آمده اند.خرید اجباری نوعی خرید مکرر و معمولا بیش از حد نیاز است که در حکم درمان برای حالت هایی نظیر تنش،افسردگی،بی حوصله گی و اضطراب به کار می رود.مصرف اجباری در زنان بیش از مردان مشاهده شده است.

بازاریابی سبز چیست؟
کسب و کارهایی که فلسفه بازاریابی سبز را قبول دارند،تلاش می کنند در کنار فعالیت های تجاری خود بر تقویت و محافظت از محیط زیست تاکید کنند.استفاده از مواد قابل بازیافت یا کاهش استفاده از بسته بندی هایی که به طبیعت آسیب می زنند،نمونه هایی از این رفتار است.

چه کسی را پیشگام عصر نوین مصرف گرایی می دانند؟
جان اف کندی،رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا با صدور اعلامیه حقوق مصرف کننده در سال 1962، به عنوان پیشگام عصر نوین مصرف گرایی شناخته میشود.حقوق مطرح شده در این اعلامیه شامل حق برخورداری از ایمنی، حق اطلاع رسانی، حق غرامت، و حق انتخاب هستند.

خرید اینترنتی چیست؟
نوعی خرید است که از طریق فروشگاههای اینترنتی انجام می شود.از مهمترین و بزرگ ترین سایت های خرید اینترنتی می توان به سایت های ebay و amazon اشاره کرد.

مهندسی فروش بر کدام بخش از فرآیند فروش دلالت دارد؟
مهندسی فروش به مفهوم پشتیبانی فنی از خریداران یا توزیع کنندگان یک محصول است.به عبارتی مهندس فروش به خریدار بالقوه یک محصول کمک می کند که به خوبی مشخصات فنی محصول را درک کرده و بتواند با مقایسه و ارزیابی سایر محصولات بهترین محصول را انتخاب نماید.به علاوه بتواند به رفع مشکلات پیاده سازی و استفاده از محصول کمک نموده و اطمینان یابد که محصول به خوبی مورد استفاده قرار گرفته است و راهکار ارائه شده بی نقص و مطلوب خریدار بوده است.

پایانه های فروش به چه مفهومی می باشند؟
پایانه فروش یا کارتخوان (POS) دستگاهی است که از طریق ارتباط تلفنی یا شبکه ای، به سیستم بانکی امکان انتقال خودکار مبلغ خرید از حساب فروشنده را فراهم می سازد. دستگاههای پایانه فروش علاوه بر امکان پرداخت،دارای عملکردهای مختلفی از جمله اعلام موجودی،دریافت صورتحساب،امکان انصراف از خرید و گزارش روزانه است که صاحبان آن را از مزایای شعبه کوچک بانکی برخوردار می کند.

آیا من یک جدول زمانی غیر واقع بینانه دارم؟
شاید شما توقع دارید با یک پرش به بالای نردبان بروید و به سرعت در مقیاسی وسیع به موفقیت برسید. ولی این را بدانید که موفقیت اغلب با قدم به قدم بالا رفتن به دست می‌آید و شما همیشه نمی‌دانید چقدر طول خواهد کشید تا به پله‌ی بعدی برسید؛ بنابراین صبور باشید و از مقایسه‌ی پیشرفت خودتان با شخصی دیگر امتناع کنید! شما سریع‌تر از برخی‌ها و آهسته‌تر از عده‌ای دیگر پیشرفت خواهید کرد. همچنان نگرشی عالی داشته باشید … اقدام کنید … خودتان را وفق دهید … و نتایج نیز خواهند آمد.

آیا من به راستی متعهدم؟
آیا شما برای رسیدن به هدفتان اشتیاق فراوان دارید؟ این امری ضروری است که برای انجام هر کاری که لازم است مشتاق باشید و هر فکر حاکی از ناامیدی و تسلیم را قبل از دستیابی به هدفتان، از ذهن بیرون کنید. البته، وقتی عاشق کاری که انجام می‌دهید باشید، متعهد شدن بسیار آسان‌تر است؛ بنابراین، به دنبال هدف‌هایی باشید که نسبت به آن‌ها پر از شور و حرارت هستید و هیچ فکری حاکی از تسلیم را در ذهن نگه ندارید.

آیا من تاثیرات دلسردکننده‌ی بسیاری دارم؟
نتایج ناموفق می‌توانند ناامیدکننده نیز باشند. به همین دلیل ما نیاز داریم افرادی در اطرافمان باشند که باورمان کنند و حامی ما باشند. اگر شما با افرادی منفی گرا رفت و آمد کنید که بسیار انتقاد کننده هستند و خود نیز کارهای ناچیزی در زندگی‌شان انجام می‌دهند، انرژی و اشتیاق شما نیز تحلیل خواهد رفت؛ بنابراین شبکه‌ای از اشخاصی را گسترش دهید که شما را تشویق کنند و در مسیر موفقیت، راهنمایتان باشند.

آیا من آماده‌ی موفق شدن هستم؟
موفقیت در هر زمینه‌ای به آمادگی نیاز دارد. آیا شما در حال برداشتن قدم‌هایی برای یادگیری هر آنچه در ارتباط با دستیابی به هدفتان است، هستید؟ این به معنی خواندن کتاب، گذراندن دوره‌های آموزشی و شبکه‌سازی با افراد بسیار موفق در زمینه‌ی کاری‌تان است. همچنین می‌تواند به معنی پیدا کردن معلم یا مربی باشد تا با شما کار کند. اشخاص موفق همیشه در حال گسترش مهارت‌هایشان هستند. آن‌هایی که نتایجی ناموفق به دست می‌آورند، اغلب کارهای مشابهی را بارها و بارها انجام می‌دهند بدون اینکه تعدیل لازم را ایجاد کنند؛ بنابراین ” معلم پذیر ” باشید. این واقعیت را بپذیرید که شما تا حالا این مطالب را نمی‌دانستید و منابعی را پیدا کنید که شما را در مسیر نگه دارند و به سمت جلو حرکت دهند.

آیا من به راستی مایلم شکست بخورم؟
باید قبول کنیم که شکست، گریزناپذیر است. شما قبل از دستیابی به موفقیت، با شکست مواجه خواهید شد. ما در عمق وجودمان می‌دانیم که مهم‌ترین درس‌هایمان از شکست حاصل می‌شود. شکست برای پیشرفت لازم است. به شکست از رو به رو نگاه کنید و آن را به عنوان بخشی طبیعی از فرآیند موفقیت ببینید. سپس شکست قدرتش را در مقابل شما از دست خواهد داد. حقیقت این است زمانی که شما از شکست نهراسید، در مسیر موفقیت هستید. به شکست به عنوان عنصری اجتناب‌ناپذیر و حیاتی در تلاش جهت دستیابی به اهدافتان خوشامد بگویید.

توماس واتسون می‌گوید : ” آیا مایل هستید من فرمولی برای موفقیت به شما ارائه دهم؟ خیلی ساده است. میزان شکست خود را دو برابر کنید.

آخرین اخبار
ورود کاربران
تماس با ما
8695-(داخلی 111-112-113-114-116-118-121-122)(88964744-88967120-88954411 -88970149-88970148-88970145)
88970144(داخلی 213-131)
8695(داخلی126-127-128)-88970141
88970143(داخلی123)
8695-داخلی2(88955502-88966713)
8695- داخلی 3
تهران، خیابان کارگر شمالی،روبروی پارک لاله، پلاک 1204
8695 (داخلی 1)
info@ibtc.ir
0218695
8695 (داخلی 3)
200
100|150
152
220
225
223
221
125
129
126
128
127
آمار بازدیدکنندگان
تعداد کل بازدیدکنندگان: 4736561 بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز : 1496 نفر
افراد آنلاین: 65 نفر