روش‌های نوین قیمت ‌گذاری در بازار Attending

Date: 28 Oct 2020
Time: چهارشنبه20-16
Duration: 8ساعت
:
Price: 4,200,000 IRR
This course could be held in your place.

Course Descriptions

ارائه محصولات بهتر نسبت به سایر رقبا و استفاده از گام‌های صحیح در انتخاب استراتژی برای رسیدن به موقعیت مطلوب در مقابل رقبا، جزء اصول مهم برای رسیدن به سودآوری در مدل کسب وکار است؛ بنابراین یک بنگاه باید قادر به قیمت‌گذاری محصولاتش به‌گونه‌ای باشد که بتواند درآمدهایی متناسب با ارزش ارائه‌شده به مشتری به دست آورد و به این ترتیب موقعیتش را نسبت به مشتریان، کالاهای مکمل، رقبا و تازه‌واردان بالقوه حفظ نماید. قیمت‌گذاری مهمترین جزء از مدل کسب وکار در بازارهای رقابتی است و تصمیمات در مورد آن تاثیر زیادی بر روی سودآوری بنگاه به همراه