اصول و فنون مذاکره و رفتار حرفه‌ای در جلسات تجاری Attending

Date: 07 Nov 2020
Time: شنبه - سه شنبه 20-16
Duration: 16ساعت

Course Descriptions

در فضای رقابتی امروز، فروش و فروشندگی یک فعالیت رابطه محور است و افرادی دراین حرفه موفق و ماندگار هستند که علاوه بر روحیات و ویژگی‌های لازم، توانایی مذاکره، درک خواسته‌های مشتری، فروش محصولات و اقناع مشتری را به بهترین نحو داشته باشند. در این دوره تلاش بر این است که شرکت‌کنندگان با شیوه‌ها و مهارت‌های مورد لزوم در فرایند و مسیر مذاکره با مشتری آشنا شوند و دانش لازم را کسب نمایند و به مرور زمان کارایی و اثربخشی مذاکرات خود را افزایش دهند. براین اساس در این دوره تلاش خواهد شد تا به طرح و تشریح انواع واکنش‌های رفتاری بدن در موقعیت‌های مختلف و اتخاذ واکنش مناسب در برابر هر یک پرداخته شود.