ورود به بازارهای جهانی با سایت آمازون

آمازون یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در جهان است که به فروشندگان امکان می دهد محصولات خود را به مشتریان در سراسر جهان عرضه کنند. این پلتفرم مزایای زیادی برای فروشندگان دارد، از جمله دسترسی به بازار جهانی، زیرساخت های قدرتمند و ابزارهای بازاریابی پیشرفته.

دوره ورود به بازار جهانی با سایت آمازون یک دوره آموزشی جامع است که به فروشندگان کمک می کند تا مهارت های لازم برای موفقیت در آمازون را کسب کنند.
در این دوره از مباحث ابتدایی شامل الزامات و شرایط لازم برای فروشندگی در آمازون، مانند داشتن حساب فروشنده و ثبت نام در برنامه فروشندگان آمازون تدریس می شود و در ادامه مباحث مهمتر و کاربردی تری مانند ساختار و الگوریتم های آمازون، نحوه رتبه بندی محصولات در نتایج جستجو، پرداخته می شود.
آشنایی با ابزارهای آمازون از دیگر بخش های این دوره است. ابزارهای مختلف آمازون به فروشندگان کمک می کند تا محصولات خود را به فروش برسانند.
نحوه انتخاب محصول مناسب برای فروش در آمازون و تحلیل بازار برای شناسایی فرصت های تجاری، از دیگر سرفصل های مهم این دوره جامع است.
کمپین های پی پی سی و افزایش ترافیک صفحه، ساخت صفحه‌ی حرفه ای محصول و افزایش نرخ تبدیل، سل سنترال برای مدیریت موجودی و ارسال بین المللی کالا به انبار آمازون، لانچ و رنکینگ (راه اندازی یک محصول جدید در آمازون و بهبود رتبه بندی آن در نتایج جستجو)، نحوه یافتن و تامین کالاهای مناسب برای فروش در آمازون، مانیتورینگ رقبا و نحوه نظارت بر رقبا برای شناسایی فرصت های تجاری، نحوه گرفتن نظرات مشتریان و نحوه افزایش نرخ رضایت مشتری، از دیگر سرفصل های این دوره است.

دوره‌های برگزار شده

آنلاین
پویا بهزادنیا
مدرس: پویا بهزادنیا
شروع برگزاری از: ۲۴ دی ۱۴۰۲ یکشنبه ها ساعت 16 تا 19
هزینه دوره: ۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان