
مدرس: کامبیز طهرانی
امروزه قدرت تبلیغات به حدی نمایان است که اکثر شرکتها اهمیت این موضوع را درک نمودهاند و سالانه بودجههای را بدین منظور اختصاص میدهند. بسیاری از شرکتها بخشی را بهعنوان بازاریابی و تبلیغات دارند تا به کمک تبلیغات محصولات خود را معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند. عدم توجه به عنصر تبلیغات در بازار رقابتی کنونی میتواند منجر به افول فروش، خروج از بازار و یا حتی سبب عدم وجود تقاضا برای محصولاتی شود که ممکن است رقبای ما همان محصولات را با بهکارگیری درست عنصر تبلیغات سودآور نمایند.