دیجیتال مارکتینگ برای صادرات- Digex (دوره 15) آنلاین

شروع برگزاری از: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
روز و ساعت: شنبه‌ها از ساعت 17 تا 20
مدت دوره: 21 ساعت

توضیحات دوره

شرایط ارزی حاکم بر کشور و سایر شاخص‌های اقتصاد کلان نشان می‌دهد که اقتصاد ملی چاره‌ای جز «افزایش صادرات» برای حل مشکلات اقتصادی در ابعاد کلان ندارد.

از سوی دیگر، فضای بازاریابی بین‌المللی هم به شدت متاثر از «دیجیتال مارکتینگ» است.
کنارِ هم قرار دادنِ این دو موضوع، لزوم پرداخت به «دیجیتال مارکتینگ برای صادرات» را نشان می‌دهد، این دوره می‌تواند برای هر فردی که قصد ورود به بازارهای جهانی را دارد، کاربرد داشته باشد.