اصول بازاریابی برای بازارهای بینالمللی آنلاین
شروع برگزاری از:
۱۸ شهریور ۱۴۰۲
روز و ساعت:
شنبهها ۱۵ تا ۱۸
مدت دوره:
۱۸ ساعت
این دوره مبانی استاندارد اصول بازاریابی با آخرین بروزرسانیها و مبتنی بر حوزههای هفتگانه کاربردی، تدریس خواهد شد و در کنار آن با استفاده از موردها و مثالهای مرتبط با بازارهای بین المللی، دانشپذیران به یادگیری کارکرد بازاریابی در بازارهای بینالمللی هدایت خواهند شد.
آشنایی با مبانی علم مدیریت بازاریابی و استفاده کاربردی آن در صادرات و بازارهای بین المللی
آشنایی با مبانی بازاریابی
چارچوب تحقیقات بازاریابی
مدیریت برند
مدیریت محصول و خدمات
استراتژیهای قیمتگذاری
ارتباطات بازاریابی
کمپیننویسی تبلیغات
مدیران عامل و صاحبان کسبوکار
فعالان صنعت و بازارهای بینالملل
کارشناسان و مدیران بازاریابی و فروش
علاقهمندان حوزه مارکتینگ
دانشجویان و فارغالتحصیلان رشتههای مدیریتی و مهندسی
