دومین دوره جامع مدیریت مارکتینگ آنلاین
شروع برگزاری از:
۱۶ تیر ۱۴۰۰
روز و ساعت:
دوشنبه- چهارشنبه ۲۰-۱۷
مدت دوره:
۱۰۰ ساعت
با توجه به افزایش چشمگیر رقابت در بازار و لزوم بکارگیری فرآیند بازاریابی در سازمانها و کسب و کارهای مختلف شایسته است شرکتها ساختار مارکتینگ خود را بروز نموده و به علوم نوین این حوزه تجهیز نمایند.
در دنیای پر رقابت امروز، مدیران برای ارتقاء یا حفظ جایگاه محصول خود در بازار، چارهای جز به روز نمودن ساختار مارکتینگ خود و تجهیز شدن به علوم روزآمد این حوزه ندارند. سازمانها به مدیران مارکتینگ حرفهای نیازمندند و مدیران حرفهای مارکتینگ هر روز نیازمند یادگیری تحولات جدید این حوزه هستند.
مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف پرورش مدیران مارکتینگ شایسته برای حوزههای مختلف کسب و کار کشور اقدام به تدوین و برگزاری دوره جامع تربیت مدیر مارکتینگ بصورت آنلاین نموده است. مدرسین این دوره علاوه بر برخورداری از دانش روز حوزه مارکتینگ، بصورت عملی یا مشاورهای فعالیت مارکتینگ برخی از برترین شرکتها و محصولات کشور را به عهده دارند.
لازم به ذکر است در هرسرفصل موارد مرتبط به سازمان شرکت کنندگان مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد.
اصول مارکتینگ: ۱۲ ساعت
آشنایی با مفاهیم، رویکردها و تفکرات نوین مارکتینگ، نحوه بکارگیری و پیادهسازی آنها در سازمان
تحقیقات بازار: ۱۲ ساعت
آشنایی با ابزارها، شیوهها و متدلوژی تحقیقات بازار و نحوه استفاده از نتایج آن در تدوین استراتژیهای بازار
استراتژیهای مارکتینگ:۱۵ ساعت
آشنایی با انواع استراتژیهای رقابت، محصول، بازار، جایگاه یابی در بازار و آمیخته مارکتینگ
مدیریت برند: ۱۵ ساعت
آشنایی با اهداف، روش ها، استراتژیها و شیوههای عملیاتی برندینگ
مدیریت تبلیغات: ۱۲ ساعت
آشنایی با انواع شیوههای تبلیغات، کاربرد آنها، میزان اثربخشی و شیوه بکارگیری از هریک از آنها
دیجیتال مارکتینگ: ۱۲ ساعت
آشنایی با ابزارهای مارکتینگ در فضای دیجیتال، بهینهسازی و کاربرد آنها
بازاریابی خدمات: ۱۰ ساعت
اهمیت خدمات از منظر اقتصادی، تفاوتهای ماهیتی کالا با خدمت، بکارگیری مدلهای کاربردی بازاریابی خدمات
طراحی و تدوین مارکتینگ پلن: ۱۲ ساعت
نحوه تدوین مارکتینگ پلن عملیاتی و اثربخش
مدیران و کارشناسان بازاریابی و مارکتینگ شرکتها و سازمانها، دانشجویان رشتههای مدیریت بازاریابی ، بازرگانی وMBA، سایر علاقمندان و فعالان حوزه بازاریابی و فروش و مارکتینگ