تدوین استراتژی‌های مارکتینگ برای شرکت‌های بازرگانی آنلاین

شروع برگزاری از: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
روز و ساعت: شنبه ها 17 تا 20
مدت دوره: 18 ساعت

توضیحات دوره

یکی از ابزارهای اصلی مدیران در سازمان های مختلف (خصوصا کسب و کارهای بازرگانی)، استراتژی های مارکتینگ است. مدیران تصمیم گیرنده همواره به دنبال افزایش سهم بازار و رشد فروش هستند و در این مسیر تنها می توانند از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات استفاده کنند. در همین راستا دوره فوق طراحی شده تا علاوه بر تبیین ضرورت آموزش اصول مارکتینگ به مدیران شرکت های بازرگانی، مسیرهای تدوین استراتژی های مارکتینگ را در حوزه های مختلف زیر مجموعه آن بررسی کند. دوره فوق به صورت کاملا کاربردی بوده و برای همه سرفصل های آموزشی دوره، مثال ها و نمونه های واقعی از پروژه های اجرا شده در شرکت های مختلف ایرانی و بین المللی ارائه خواهد شد.