مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) آنلاین

شروع برگزاری از: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
روز و ساعت: سه‌شنبه 18-15
مدت دوره: 12 ساعت
هزینه دوره: ۸۹۰,۰۰۰ تومان
این دوره قابلیت برگزاری در محل سازمان‌ شما را دارد.
پریسا محسن زادگان
تماس با کارشناس مرتبط:
پریسا محسن زادگان 0218695

توضیحات دوره

مدیریت ارتباط با مشتری، راهی برای تشخیص و تعیین هویت مشتریان، جذب و نگهداری آنان است. به تعبیری می توان گفت که CRM یک سیستم اطلاعاتی یکپارچه است که در جهت برنامه ریزی، زمان بندی و کنترل فعالیت های قبل و بعد از فروش سازمان با هدف توانمند سازی پرسنل جهت تعامل مشتریان از طریق ابزارهای متعددی چون وب، تلفن و غیره به کار می رود. مفهوم کلی از تعاریف مختلف، بیانگر نوعی رابطه بین مشتریان و سازمان های ارائه کننده محصول است که بوسیله سیستمی موثر و به روز شونده، اطلاعات مهم در خصوص مشتریان بالفعل و بالقوه را در اختیار سازمان ها قرار می دهد. سازمان ها با این سیستم قادر خواهند بود مشتریان جدیدی برای محصولات خود (کالا/خدمات) پیدا کرده و از میان مشتریان قبلی، سودمندترین آنها را برای بقای سازمان شناسایی و پشتیبانی نمایند. «مدیریت روابط با مشتریان»، «بازاریابی روابط با مشتریان» و همچنین «بازاریابی تک به تک» از اصطلاحاتی است که برای CRM به کار می رود. در دوره آموزشی CRM شما در کنار مفاهیم تئوری و شیوه اندیشیدن درباره اهمیت مشتری و تلاش برای ایجاد فرهنگ مشتری مداری در سازمان، می توانید با کارکرد نرم افزار در این تفکر آشنا شوید.