درباره مرکز
اطلاعات مرکز آموزش بازرگانی
گواهینامهها و تقدیرنامهها
اساتید سازمان
موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
مرکز ملی شمارهگذاری کالا و خدمات ایران
دانلود
دانلود فایلهای مورد نیاز
بازرگانی و تجارت بینالملل
زبانهای خارجی بازرگانی
بازاریابی و کسب و کار
علوم مالی
هوش مصنوعی
دوره های سازمانی
آکادمی روستا آباد
تقویم آموزشی
تقویم دانشبنیان (تا ۹۰% حمایت)
سورسینگ کالا یا منبع یابی به معنی جستجو و انتخاب تامینکننده مناسب برای تامین کالا یا خدمات مورد نظر برای واردات به کشور است. سورسینگ با ارزیابی و بررسیهای لازم به انتخاب مناسبترین تامین کننده بر اساس معیارها و استانداردهای موجود میپردازد.
یادگیری منبع یابی در واردات
وارد کنندگان،تجار،بازرگانان،مدیرانعامل و مدیران بازرگانی شرکتها،ترخیص کاران ،دانشجویان و کلیه علاقمندان به حیطه تجارت و بازرگانی