
مدرس: کامبیز طهرانی
ارائه محصولات بهتر نسبت به سایر رقبا و استفاده از گامهای صحیح در انتخاب استراتژی برای رسیدن به موقعیت مطلوب در مقابل رقبا، جزء اصول مهم برای رسیدن به سودآوری در مدل کسب وکار است؛ بنابراین یک بنگاه باید قادر به قیمتگذاری محصولاتش بهگونهای باشد که بتواند درآمدهایی متناسب با ارزش ارائهشده به مشتری به دست آورد و به این ترتیب موقعیتش را نسبت به مشتریان، کالاهای مکمل، رقبا و تازهواردان بالقوه حفظ نماید. قیمتگذاری مهمترین جزء از مدل کسب وکار در بازارهای رقابتی است و تصمیمات در مورد آن تاثیر زیادی بر روی سودآوری بنگاه به همراه