یکی از دغدغه های اصلی مدیران بازرگانی و دپارتمان ها و تیم های مارکتینگ، استفاده از روش های قیمت گذاری محصول و خدمات برای افزایش سهم بازار و سودآوری شرکت است. با عنایت به ریشه های اقتصادی اصول قیمت گذاری، بسیاری از مدیران بازرگانی وارد این حوزه نشده و صرفا از چند روش تکراری رایج در صنعت خود استفاده می کنند. در این دوره می خواهیم روش ها و تکنیک های متعددی را به مدیران بازرگانی آموزش دهیم تا بتوانند با روش های ابتکاری و خلاقانه قیمت گذاری، از رقبای خود پیشی گرفته و در نهایت به رشد سازمان خود کمک کنند. دوره فوق به صورت کاملا کاربردی بوده و مثال ها و نمونه های واقعی از پروژه های اجرا شده در شرکت های مختلف ایرانی و بین المللی ارائه خواهد شد.
مدیران عامل، صاحبان کسب و کار، مدیران بازاریابی و تبلیغات، مدیران محصول، مدیران فروش و کلیه مدیران تصمیم گیرنده در شرکت ها (خصوصا شرکت های بازرگانی)، کارشناسان و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، فارغ التحصیلان رشته های مدیریتی و مهندسی و کلیه علاقه مندان و دغدغه مندان بازار و صنعت و بازرگانی و کسب و کار.