استراتژی‌های قیمت‌گذاری (نوروز1404) آفلاین

شروع برگزاری از: ۱۵ اسفند ۱۴۰۳
روز و ساعت: دوره آفلاین
مدت دوره: 16 ساعت
تا انتهای 1403
هزینه دوره: ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان ۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان
۱۵
اسفند

استراتژی‌های قیمت‌گذاری (نوروز1404)

توضیحات دوره

مهلت ثبت‌نام تا پایان سال ۱۴۰۳ می‌باشد.
مهلت استفاده از بسته آموزشی تا انتهای فروردین ماه سال ۱۴۰۴ می‌باشد.

یکی از دغدغه های اصلی مدیران بازرگانی و دپارتمان ها و تیم های مارکتینگ، استفاده از روش های قیمت گذاری محصول و خدمات برای افزایش سهم بازار و سودآوری شرکت است. با عنایت به ریشه های اقتصادی اصول قیمت گذاری، بسیاری از مدیران بازرگانی وارد این حوزه نشده و صرفا از چند روش تکراری رایج در صنعت خود استفاده می کنند. در این دوره می خواهیم روش ها و تکنیک های متعددی را به مدیران بازرگانی آموزش دهیم تا بتوانند با روش های ابتکاری و خلاقانه قیمت گذاری، از رقبای خود پیشی گرفته و در نهایت به رشد سازمان خود کمک کنند . دوره فوق به صورت کاملا کاربردی بوده و مثال ها و نمونه های واقعی از پروژه های اجرا شده در شرکت های مختلف ایرانی و بین المللی ارائه خواهد شد.