شناخت مفاهیم مدیریت برند
توانایی طراحی و النچ یک برند در بازار هدف
توانایی تدوین کمپین های تبلیغاتی و برنامه ریزی رسانه
تولید برندبوک به عنوان سند باالدستی فعالیت های بازاریابی و تبلیغات در سازمان
معرفی مفاهیم اولیه و بنیادی مدیریت برند
تدوین استراتژی های برند(شامل دلیل وجودی برند، شعار برند، چشم انداز برند، تداعی ذهنی برند، جایگاه سازی برند، شخصیت برند، سفیر برند)
تدوین منشور هویت برند
تدوین و تولید برندبوک و اجرای آن در سازمان
بررسی مدل های تعیین ارزش ویژه برند
شناخت چرخه عمر برند و برندسازی مجدد
شناسایی روش های ارتباطات برند با بازار هدف
معرفی اصول طرحی کمین های تبلیغاتی (از صفر تا صد)
روش های تولید محتوای تبلیغاتی و ترغیب مشتریان به درگیری با برند
مدیران عالی و میانی سازمان های مختلف
بنیانگذاران، کارآفرینان و مدیران عامل شرکت ها و فعاالن صنعت و کسب و کارها
کلیه عالقه مندان به حوزه های بازاریابی، تبلیغات و برندسازی و فعاالن حوزه صنعت تبلیغات