شبکه سازی تجاری (ارزیابی شرکای تجاری) حضوری
شروع برگزاری از:
۲۱ تیر ۱۴۰۴
روز و ساعت:
شنبه. ساعت: 20-16
مدت دوره:
16 ساعت
بسیاری از مشاغل از شبکه به عنوان عامل اصلی در برنامه بازاریابی خود استفاده میکنند. این امر به ایجاد احساس اطمینان قوی در بین افراد درگیر کمک میکند و سهم بزرگی در شهرت شرکت دارد.
تامین کننده گان و مشاغل میتواند به عنوان کسب و کار شبکه تلقی شوند، و تمایل به ایجاد کسب و کار کنند و تأمین کنندگان خود را از طریق روابط موجود و با افرادی از شرکتهای آنها از نزدیک کار کنند. مشاغل تحت شبکه تمایل دارند که باز، تصادفی و حمایتی باشند، در حالی که کسانی که به روشهای مدیریتی سلسله مراتبی سنتی متکی هستند، بسته، گزینشی و کنترلکننده اند.