
مدرس: سید حسن افتخاریان
بسیاری از مشاغل از شبکه به عنوان عامل اصلی در برنامه بازاریابی خود استفاده میکنند. این امر به ایجاد احساس اطمینان قوی در بین افراد درگیر کمک میکند و سهم بزرگی در شهرت شرکت دارد.
تامین کننده گان و مشاغل میتواند به عنوان کسب و کار شبکه تلقی شوند، و تمایل به ایجاد کسب و کار کنند و تأمین کنندگان خود را از طریق روابط موجود و با افرادی از شرکتهای آنها از نزدیک کار کنند. مشاغل تحت شبکه تمایل دارند که باز، تصادفی و حمایتی باشند، در حالی که کسانی که به روشهای مدیریتی سلسله مراتبی سنتی متکی هستند، بسته، گزینشی و کنترلکننده اند.