ارتقا سطح کیفیت ارتباط با مخاطبین داخل و خارج از سازمان و کسب مهارتِ درک بیشتر از محتویات پنهان شده و ناگفته های مخاطبین از جمله تشخیص صداقت از فریبکاری در ارتباطات مختلف فردی، اجتماعی، کاری و... از اهم اهداف این دوره می باشد.
شناخت چرخه رفتار انسانی جهت درک پروسه ایجاد محرک، شکل گیری تفکر، برانگیختگی احساسات، بروز رفتار بدن و حالت های چهره
شناخت خدا گاه و ناخودآگاه و آموزش تمرکز بر تفکیک رفتارها و حالت های قابل اعتماد و غیر قابل اعتماد در انسان
آموزش تشخیص رفتار انسانی و تفسیر رفتار تشخیص داده شده
آموزش تشخیص رفتار و تفسیر حالت های چهره و احساسات اصلی انسان
آموزش تکنیک های تشخیص فریبکاری و صداقت و نیز نفوذ به ناگفته های ذهن مخاطب
فن بیان (هنر بلاغت، اعتماد به نفس و تسلط ذهنی، برنامهریزی)
هوش هیجانی، هوش کلامی
تأثیر صدا (تسلط صوتی، شیوههای تقویت صدا)
آیین سخنوری (تکنیکهای سخنرانی،.
مهارتهای رسانهای (معرفی آسانسوری، انتخاب شعار مناسب برندسازی، شناخت ابزارهای ارتباطی)
چگونه خود را معرفی کنیم؟ (Presentation)
آموزش لحن در فن بیان
آموزش صداسازی و تنفس
آموزش دکلمه متن و شعر
آموزش تلفظ
آموزش آکسان گذاری
آموزش بیان و افزایش دایره واژگان
آموزش موسیقی کلام
آموزش محکم صحبت کردن
آموزش روان صحبت کردن
آموزش با کلاس صحبت کردن
آموزش مدیریت ترس و اضطراب هنگام سخن گفتن
اصول خواندن متن خبر، مجری خبر
مدیران ارشد، میانی وزارتخانهها، کمپانیها، کارخانجات، کارآفرینان، رایزنان، سفیران .....