هدف اصلی برنامه های بازاریابی، ایجاد تعادل و تناسب بین محصولات سازمان و بازارهای هدف آن است.
به طور کلی یک برنامه بازاریابی هر آن چه برای جا انداختن محصول جدید و پشتیبانی از محصولات قدیمیتر مورد نیاز است را به دقت تعیین و تصریح می کند. برنامه بازاریابی، زمان بندی فروش و فعالیت های ترویجی و تشویقی، سیاست های قیمت گذاری و فرآیندهای توزیع محصول را در بازارهای هدف نشان می دهد. چگونگی کنترل و ارزیابی عملکرد نتایج برنامه نیز قسمتی از برنامه بازاریابی است.
تدوین مارکتینگ پلن
عناصر مارکتینگ پلن
تحلیل بازار
نحوه تدوین مارکتینگ پلن
هدف مارکتینگ پلن
تحلیل رقبا
خروجیهای مارکتینگ پلن
مدیران و کارشناسان بازاریابی و مارکتینگ شرکتها و سازمانها، دانشجویان رشتههای مدیریت بازاریابی ، بازرگانی وMBA، سایر علاقمندان و فعالان حوزه بازاریابی و فروش و مارکتینگ