مهارتهای ارتباطی و راهکارهای توسعه آن با تاکید بر نفوذ کلامی
آشنایی با فرآیند مذاکره و چک لیست انجام آن
شناخت بازار هدف و شیوه برقراری ارتباط
ارکان و ساختار فرآیند فروش/ قدم به قدم تا ختم فروش
فعالیتهای یک روز فروشنده بیمه
نکات طلایی و حرفهای برای فروش بیمه که یک فروشنده باید بداند
روشهای موثر در متقاعدسازی مشتریان برای خرید محصول
تکنیکهای مدیریت بازار و آنالیز ابعاد و ارکان موثر بازار بیمه
اصول کلی بازاریابی محصولات بیمه با هدف توسعه بازار و ایجاد مزیت رقابتی
روشهای نوین بازاریابی مبتنی بر روشهای سایکولوژی و تکنیکهای روانشناختی موثر بر مدیریت بازار بیمه