پیام نوروزی رییس موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی

۰۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۳ و ۰۱ دقیقه |اخبار مرکز

«ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی»

بهار این ودیعه الهی با کوله باری از سرسبزی و طراوت، نشاط و شادابی، رویش و شکوفایی جلوه گر شده است؛ بهار، آغازی برای اعتدال، پویایی، بالندگی، نواندیشی و پیشرفت است.

به گزارش روابط عمومی مزکز آموزش بازرگانی :

موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در سال گذشته (رونق تولید) و همراستا با اهداف کلان اقتصادی، سیاسی، تجاری و صنعتی کشور برنامه های مطالعاتی و پژوهشی مختلفی همچون گزارش های هفتگی پایش تحولات تحریم، سند نقشه راه تنظیم بازار کشور، سند نقشه راه توسعه صادرات غیرنفتی کشور، سند سیاست های صنعتی و معدنی، سند جامع نظام توزیع کشور، برنامه تولید اقلام گلوگاهی صنعت در زمان تحریم، برنامه رسوخ فناوری و نوآوری و اخیراً پایش آثار اپیدمی ویروس کرونا بر فعالیت های تولیدی و تجاری و سیاست های مقابله با آن را در دستور کار خود قرار داده و راهکارهای سیاستی لازم را برای تصمیم سازان ارایه کرده است.

اکنون که سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری به «جهش تولید» نامگذاری شده است، این موسسه در جهت تبدیل تهدیدهای تحریم به فرصت، ضمن تداوم مسیر پیشین در حمایت از تولید کشور و عمق بخشیدن به نهضت ساخت داخل، اعلام می دارد هرگونه پشتیبانی علمی و پژوهشی لازم در سیاستگذاری های مرتبط با شعار سال (جهش تولید) را در چارچوب منویات مقام معظم رهبری، سران قوا و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به انجام خواهد رساند.

در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، سالی مملو از نشاط و سرسبزی توام با تندرستی و سعادت در پرتو عنایات خاص الهی برای همه تلاشگران و خدمتگزاران عرصه علم و دانش و اجرا آرزومندم. جا دارد در این ایام به صورت ویژه به یاد ایثارگران جبهه سلامت، قدردان کادر درمانی و پزشکی کشور باشیم. امید است در سایه تلاش و سازندگی، همواره شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر ایران عزیزمان باشیم.

مرجان فقیه نصیری


اخبار مرتبط
۰۱ فروردین

پیام نوروزی مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی

مرکز آموزش بازرگانی, پیام نوروزی, مدیرعامل

پیام نوروزی مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی بار دیگر نوروز و بهار امیدبخش و نشاط آفرین از راه می‌رسد. …

ادامه مطلب