پیام نوروزی مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی

۰۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۵ و ۰۱ دقیقه |اخبار مرکز

پیام نوروزی مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی




بار دیگر نوروز و بهار امیدبخش و نشاط آفرین از راه می‌رسد. بهار «روز» نو شدن زمین است. با آمدنش سرما و سکون و بی برگی به پایان می‌رسد و فصل رویش دوباره آغاز می‌شود. جهان با نسیم لطف الهی جوان می‌شود و شمیم بیداری و حرکت عالم را فرامی‌گیرد. این جشنواره زیبا و اعجازگونه، هرسال تکرار می‌شود تا در دل و جان ما انسان‌‌ها، شور زندگی و امید به روزهای بهتر را زنده کرده و از این رهگذر، ظرفیت‌های شگرفی که خدای بزرگ در وجود ما نهاده است، همچون گل و سبزه و درختان، شکوفا شود.
فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال جد و جهد، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر با تلاش های بیشتر همراه شود.
خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.
در این راستا مرکز آموزش بازرگانی به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزش‌های تخصصی کسب و کار که نقشی فعال در جهت راهبری، مدیریت و اجرای آموزش‌های مورد نیاز در حوزه کسب و کار را در سطح کشور عهده‌دار است، با شعار «آموزش اثربخش؛ کلید تحول در بخش کسب و کار کشور»، تلاشی منسجم و هدف‌دار را در جهت ارتقای دانش، بینش و مهارت‌های حرفه‌ای شاغلان حوزه کسب و کار کشور در پیش گرفته و با استفاده از روشهای کاربردی در طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی می‌کوشد نقشی موثر در بهبود مستمر فعالیت‌های تجاری و بازرگانی و نوسازی نظام بازرگانی کشور ایفاء نماید.
امیدوارم با نصرت و هدایت خداوند متعال و در سایه همبستگی و انسجام و تلاش خالصانه و هماهنگ توام با حسن رفتار، سال 1398 سال موفقیت‌های بیشتر برای مرکز آموزش بازرگانی بوده و در کمک به توانمندسازی و توسعه بخش‌های اقتصادی و بازرگانی کشورموفق باشیم و مجموعه تلاش‌های ما مورد رضایت خداوند عزوجل قرار گیرد.

محمد عباسی
عضو هیات عامل و مدیرعامل



اخبار مرتبط
۱۶ آبان

برگزاری پنجمین نشست تجاری ایران و آلمان

مرکز آموزش بازرگانی, نشست ایران و آلمان, نشست تجاری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی: پنجمین نشست تجاری ایران و آلمان امروز شنبه 16 آبان ماه در …

ادامه مطلب
۰۳ دی

حضور مرکز آموزش بازرگانی در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

مرکز آموزش بازرگانی, کنفرانس, کنفرانس بین المللی مدیریت

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی:در نمایشگاه جانبی پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت که …

ادامه مطلب
۲۷ دی

کارگاه آموزشی ارزیابی اثربخشی آموزش برگزار شد

مرکز آموزش بازرگانی, کارگاه, اثر بخشی آموزش

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی: کارگاه تخصصی دو روزه ارزیابی اثربخشی آموزش در تاریخ 27 دی …

ادامه مطلب