در بازار پویا و رقابتی کنونی، کسب وکارها برای رسیدن به اهداف خود لازم است تلاشی بیشازپیش داشته باشند. در این بازار اگر کسب وکارها بقا دارند و مدیران و ذینفعان آنها ازلحاظ ادراکی خرسند هستند اما علم بازاریابی نمیدانند به جرات میتوان گفت که حد موفقیت آنها اینجا نیست و با بهکارگیری اصول و فنون بازاریابی قطعاً سودآوری و رشد بیشتری خواهند داشت. در این دوره که تحت عنوان مهندسی بازاریابی و فروش برگزار میگردد بهعنوان یکی از گامهای مهم در آموزش این حوزه بسترهای بازاریابی و فروش از طریق معرفی ابزارهای کلیدی آن و تشریح برخی از مهمترین این ابزارها ایجاد میگردد و دانش پذیران محترم با حضور در این دوره آموزشی کوتاهمدت علاوه بر اینکه جسارت بیشتری در کسب وکار خود خواهند داشت و میتوانند بسیاری از مباحث را عملی نمایند؛ در صورت علاقهمندی، بهسادگی دورههای آتی خود را با توجه به صنعت فعالیت، نوع محصول و شرایط بازار و کسبوکار خود انتخاب مینمایند.