بیان روند تغییرات بازاریابی و فروش تا سال ۲۰۲۲
بیان ابزارهای کلیدی بازارشناسی برای مدیران بازاریابی و فروش
چرخه عمر محصول(product life cycle)و تحلیل آن برای مدیران بازاریابی
بررسی حالت های مختلف تقاضا و نحوه مدیریت آن برای مدیران بازاریابی و فروش
تقسیم بازار(Market Segmentation )به عنوان ابزار کلیدی مدیران بازاریابی و فروش
بازاریابی و فروش هدف گرا و جایگاه سازی
بازاریابی اجتماعی، بازاریابی سبز و بازاریابی پنهان
طراحی و تنظیم عناصر آمیخته بازاریابی(Markrting Mix )
جمع بندی و پرسش و پاسخ