دوره آموزش مدیریت خرید و سفارشات خارجی

از آنجائی که اغلب کشورهای جهان به‌دلیل توزیع متنوع عوامل تولید در مناطق مختلف با یکدیگر روابط تجاری دارند اهمیت برقراری ارتباط و خرید خارجی نمود پیدا می‌کند. برقراری روابط خرید و خریدهای خارجی نیاز به آشنائی با مراحل ورود کالا، اصطلاحات بین‌المللی (Incoterms)، منابع تهیه کالا (Source of supply)، آشنائی با شرایط پرداخت‌ها (Terms of payments)، و مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی، بیمه‌های حمل و نقل، مراحل ترخیص کالا و ... دارد که مذاکرات در مورد امور فوق‌الذکر برعهده مدیران خرید خارجی و سیستم‌های خرید می‌باشد. براین اساس در این دوره به تشریح ابعاد مقدماتی و مبانی خرید و سفارشات خارجی برای مخاطبان و شرکت کنندگان در دوره پرداخته خواهد شد.

در ادامه نمونه از تدریس این دوره را مشاهده می کنید:

دوره‌های برگزار شده

آنلاین
محمد حسن فریدونی
مدرس: محمد حسن فریدونی
شروع برگزاری از: ۱۷ آبان ۱۴۰۳ پنجشنبه ها از ساعت 14 تا 18
هزینه دوره: ۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
محمد حسن فریدونی
مدرس: محمد حسن فریدونی
شروع برگزاری از: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ پنجشنبه ها ساعت 14 تا 18
هزینه دوره: ۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
محمد حسن فریدونی
مدرس: محمد حسن فریدونی
شروع برگزاری از: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ پنجشنبه‌ها ۱۴ تا ۱۸
هزینه دوره: ۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
محمد حسن فریدونی
مدرس: محمد حسن فریدونی
شروع برگزاری از: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ پنجشنبه‌ها ۱۴ تا ۱۸
هزینه دوره: ۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان
آنلاین
علیرضا راشدی
مدرس: علیرضا راشدی
شروع برگزاری از: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ۱۹-۱۶
هزینه دوره: ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان