حضور مرکز آموزش بازرگانی در نمایشگاه آباد ایران

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸ و ۰۳ دقیقه |اخبار مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، دومین نمایشگاه ملی آباد ایران با حضور ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در مصلی امام خمینی (ره) با حضور روح‌الله دهقان فیروزآبادی معاون علمی ریاست جمهوری ۲۲ خرداد افتتاح شد و تا ۲۵ خرداد ادامه داشت.

در نمایشگاه امسال بیش از ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، ۲۰ گروه جهادی، ۴۵ نهاد و دستگاه اجرایی و به طور کلی ۳۴۶ شرکت و نهاد حضور داشتند.

مرکز آموزش بازرگانی نیز به عنوان یکی از مراکز فعال در حوزه آموزش‌ کسب و کار و بازرگانی، با هدف معرفی خدمات آموزشی و تخصصی خود، در این نمایشگاه حضور داشت.

معاون آموزش و مشاوره مرکز آموزش بازرگانی ضمن اعلام این خبر افزود: نمایشگاه آباد ایران فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه بازرگانی است تا با آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های روز آشنا شده و شبکه‌سازی موثری با دیگر فعالان این حوزه انجام دهند.

به نقل از منصورپور، مرکز آموزش بازرگانی با حضور در این نمایشگاه به دنبال توسعه روابط حرفه‌ای و ارتقاء سطح دانش بازرگانی در بین شرکت‌کنندگان است.

در همین راستا نیز ۴ دوره کارگاه آموزشی رایگان "حل مسئله و نوآوری محلی" در غرفه مرکز آموزش بازرگانی برگزار و به شرکت‌کنندگان این کارگاه گواهینامه اعطا شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های مرکز آموزش بازرگانی، می‌توانید به وب‌سایت مرکز آموزش بازرگانی به آدرس ibtc.ir مراجعه و یا از طریق صفحات اجتماعی با ما در ارتباط باشید.



اخبار مرتبط