به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، سمپوزیوم "نقش هوش مصنوعی در هوشمندسازی صنعتی" در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور ۲۲۷ از مدیران و علاقمندان این حوزه برگزار شد. این رویداد با سخنرانی محمد وحیدی، مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی، آغاز گردید و با هدف بررسی ابعاد گوناگون کاربرد هوش مصنوعی در صنعت و هوشمندسازی سازمانها ترتیب یافت.
در ادامه این سمپوزیوم، اساتید پنل به ارائه مطالب تخصصی در حوزه هوش مصنوعی پرداختند. حامد حسن زاده، دکتری مدیریت فناوری اطلاعات، در خصوص نقش هوش مصنوعی در تصمیمگیری استراتژیک مدیران و همچنین نقش آن در افزایش کارایی، کاهش هزینهها، بهینهسازی فرآیندها و بهرهوری سازمانی سخنرانی کرد.
علیرضا اسلامی زاد، دکتری کامپیوتر، به موضوعات نقش هوش مصنوعی در اقتصاد دیجیتال و نقش هوش مصنوعی در مسئولیتپذیری اجتماعی و اخلاق حرفهای سازمان پرداخت.
سیده الناز ارشادی، دکتری مخابرات، در رابطه با نقش هوش مصنوعی در دستیابی هوشمند چتباتها به ایراد سخنرانی پرداخت.
همچنین میلاد تاروردی، دکتری مدیریت کسب و کار، در خصوص تاثیر هوش مصنوعی در خلق برند و توسعه برندها به ارائه مطالب پرداخت.
این سمپوزیوم که توسط مرکز آموزش بازرگانی برگزار شد، به موضوعاتی همچون یادگیری عمیق، هوش مصنوعی مسئولیتپذیر، هوش مصنوعی مولد و هوش مصنوعی نقشپذیر نیز پرداخت.
شایان ذکر است که به شرکتکنندگان در این سمپوزیوم، گواهینامه معتبر از مرکز آموزش بازرگانی اعطا گردید.
در ادامه فایل ارائه اساتید به پیوست آمده است.