برگزاری دوره جامع صادرات محصولات پتروشیمی

۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷ و ۰۹ دقیقه |دوره‌ها |اخبار مرکز

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، دوره صادرات محصولات پتروشیمی روز پنجشنبه 16 آذرماه با تدریس اساتید برجسته این حوزه بصورت حضوری برگزار گردید.

تفکر بسیاری از افراد در خصوص صادرات محصولات نفت ، گاز و پتروشیمی از ایران نیاز به رانت اطلاعاتی و ارتباطی خاصی می باشد تصمیم گرفته شده است که با برگزاری چنین دوره‌هایی ، شفافیت و تسهیلات لازم فراهم شود. همچنین، با توجه به اینکه حضور در این حوزه تجارتی ، نیازمند تجربه و اطلاعات کافی در حوزه بازرگانی و پتروشیمی است و متأسفانه در ایران هیچ منبع یا مرجع خاصی موجود نیست، تصمیم گرفته‌ تا دوره‌های تخصصی را برگزار کرده که در آنها به صورت جامع به مباحثی مانند : آشنایی با پتروشیمی‌های ایران، جایگاه جغرافیایی و محصولات آنها، نحوه فروش داخلی و خارجی، حمل و نقل، امور گمرکی، مکاتبات رسمی بین المللی ، نحوه مذاکره با مشتری و نحوه تبادلات مالی به صورت تخصصی پرداخته شود.

از جمله سرفصل های این دوره: افتتاحیه-با حضور پیشکسوتان، مدیران مربوطه و برخی از مدرسین ، وضعیت حال و آینده پتروشیمی ایران و جهان، قیمت گذاری خوراک و محصولات پتروشیمی بین المللی و داخلی ، آشنایی با سامانه تجارت و سامانه بهین یاب جهت خرید داخلی محصولات پتروشیمی، اینکوترمز ۲۰۲۰ ( با رویکرد آشنایی با انواع روش های حمل و نقل محصولات پتروشیمی، نحوه بسته بندی و ارسال کالا) ، ضوابط و بخشنامه های صادرات محصولات پتروشیمی(شرایط شرکت‌ها، شرایط محصولات)، الزامات و قواعد خرید محصولات پتروشیمی از شرکت‌ها و .... می باشد.

فراگیران این دوره باید کار صادرات انجام داده باشند، دارای کارت بازرگانی باشند، مالک یا عضو یک شرکت در داخل و یا خارج از کشور باشند ،آشنایی با زبان انگلیسی در حد مکالمه داشته باشند.

دانشپذیران موظفند قبل از اقدام به ثبت نام، رزومه ی خود را جهت تایید برای مرکز آموزش بازرگانی ارسال نمایند.

علاقمندان جهت رزو این دوره می‌توانند با کارشناسان ما با شماره تماس 0218695 داخلی 1 و یا واتساپ، تلگرام و بله 09332644108 ارتباط بگیرند.


اخبار مرتبط