برگزاری چهل و ششمین دوره امورگمرکی و ترخیص کالا ( با تأکید بر قوانین جدید گمرکی)

۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷ و ۱۰ دقیقه |دوره‌ها |اخبار مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی،چهل و ششمین دوره حضوری امورگمرکی و ترخیص کالا ( با تأکید بر قوانین جدید گمرکی)در تاریخ 16 دیماه 1402 با تدریس استاد رضا گلی عضو اصلی و رئيس کمیسیون رسيدگی به اختلافات گمرکی و مدیر کل سابق مرکز مبارزه با جرائم سازمان یافته گمرک جمهوری اسلامی ایران با هدف آشنائی با انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا برگزار گردید.

از جمله سرفصلهای این دوره واژه ها، اطلاعات و اسناد گمرکی، تعرفه های گمرکی و انواع آن، ارزش در گمرک و قواعد مبدا، صاحب کالا در گمرک- اقامتگاه قانونی صاحب کالا- ترخیص نسیه- بدهی به گمرک- کالای متروکه، رویه های گمرکی، تخلفات قاچاق، جرایم تخلفات در قانون امور گمرکی و جرائم قاچاق در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معافیت ها و ممنوعیت ها، کارگزار گمرکی و .... می باشد.

علاقمندانی که در حوزه صادرات و واردات فعالیت می کنند انجام امور گمرکی به عنوان مهم ترین موضوعی است که باید به آن توجه داشته باشند. این دوستان جهت حضور در دوره تخصصی و کاربردی امورگمرکی و ترخیص کالا باید با کلیات بازرگانی آشنا بوده یا در دوره جامع مهارتهای بازرگانی و تجارت بین الملل مرکز آموزش، شرکت کرده باشند.

دوره 47 امورگمرکی و ترخیص کالا( با تأکید بر قوانین جدید گمرکی) در تاریخ 23 بهمن ماه 1402 بصورت حضوری برگزار میگردد.

علاقمندان دوره امورگمرکی می‌توانند جهت رزرو ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 0218695 داخلی 1 و واتساپ، تلگرام و بله 09332644108 در تماس باشند.


اخبار مرتبط