اختتامیه اولین دوره صادرات محصولات پتروشیمی در هتل سیمرغ برگزار شد.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸ و ۱۲ دقیقه |اخبار مرکز

مراسم اختتامیه نخستین دوره جامع صادرات محصولات پتروشیمی در محل هتل سیمرغ و با حضور دانش پذیران و برخی از مدرسین و رایزن بازرگانی کشور ترکیه در ایران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی مراسم اختتامیه نخستین دوره جامع صادرات محصولات پتروشیمی در تاریخ ۱۷ اسفندماه با حضور دانش پذیران، مدرسین و مسئولین مرکز و خبرنگاران در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

در این مراسم رییس هیات عامل مرکز آموزش بازرگانی ضمن خوش آمدگویی به رایزن بازرگانی کشور ترکیه در ایران و برشمردن برخی از ویژگی های منحصر به فرد این دوره، به تشریح برنامه های مرکز در سال آینده پرداخت.

مرتضی کارگر با بیان اینکه در بهار سال آینده دومین دوره صادرات محصولات پتروشیمی آغاز خواهد شد، از همه مدرسین و دانش پذیران این دوره درخواست کرد نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود دوره و کاربردی تر شدن آن اظهار نمایند.

وی همچنین با اعلام دوره های صادراتی سال آینده به تشریح جزئیاتی از تشکیل مدرسه صادرات مرکز آموزش بازرگانی، مرکز نوآوری بازرگانی و خانه مدیران بازرگانی پرداخت.

رایزن بازرگانی ترکیه نیز در سخنان خود به بررسی وضعیت فعلی ایران و ترکیه در همکاری‌های تجاری پرداخت و فرصت‌های همکاری میان دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.

ایشان بر اهمیت تبادلات فرهنگی و تجاری میان دو کشور تأکید کردند و به فرصت‌های موجود همکاری بین دو کشور اشاره نمودند.

در ادامه، دکتر محمد صالحی‌فر به عنوان مدیر تجارت فراورده های نفتی مرکز با توجه به فرصت‌های بیان شده توسط رایزن، به تحلیل و بررسی این فرصت‌ها پرداخت و راهکارهای ممکن برای بهبود همکاری‌ها را ارائه داد.

در پایان این اختتامیه و پس از جمع‌بندی صحبت ها توسط آقای کارگر، به شرکت‌کنندگان، گواهینامه مرکز آموزش بازرگانی اهدا گردید.

علاقمندان به شرکت در دوره بعدی آموزش صادرات محصولات پتروشیمی می توانند با شماره تلفن ۸۶۹۵ داخلی ۱ تماس حاصل فرمایند.



اخبار مرتبط