صفر تا صد درآمدزایی از طریق بلاکچین و رمزارزها

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۴ و ۰۵ دقیقه |اخبار مرکز

دوره آموزشی حضوری

صفر تا صد درآمدزایی از طریق بلاکچین و رمزارزها

مدرس : صادق صابری

توضیحات دوره

این روزها کمتر کسی است که تا به حال کلماتی از قبیل بلاکچین، رمزارز (ارز دیجیتال)، بیتکوین، ماینینگ، قرارداد هوشمند، متاورس و ... به گوشش نخوره باشد چرا که در رادیو، تلویزیون، رسانه‌های اجتماعی، خبرگزاری‌ها و ... به وفور محتواهای مرتبط با آنها تولید می‌شود و همه درباره این مسائل صحبت می‌کنند. اغلب این صحبت‌ها هم درباره نوسانات قیمتی و سودهای کلان رمزارزها یا سود حاصل از ماینینگ و یا خرید و فروش NFT و دارایی‌های متاورسی است.
نکته مهم و البته بسیار خطرناک ماجرا اینجاست که عموم افراد با ترس اینکه مبادا از این قافله پر زرق و برق عقب بمانند، بدون دانش و آگاهی کافی درباره ماهیت رمزارزها، نحوه کار کردن با آنها، نحوه خرید و فروش و نگهداری آنها و همچنین نحوه یافتن نقاط بهینه برای ورود و خروج از بازار، سرمایه‌های خود را وارد بازار به شدت پر نوسان و پر ریسک کریپتوکارنسی می‌کنند و بسیاری موارد، سرمایه خود را از دست می‌دهند.
از سوی دیگر، فناوری بلاکچین بدون شک یکی از تکنولوژی‌های کاربردی آینده خواهد بود و کاربردهای آن در تمامی حوزه‌های زندگی و نه فقط مسائل اقتصادی احساس خواهد شد. اگر به ۲۰ سال پیش برگردید که تازه فناوری تلفن همراه آمده بود، احتمالا یادتان هست که اصلا فکر نمی‌کردیم قرار است این تلفن‌های همراه، عضو جدایی ناپذیری از زندگی روزمره ما شوند که شبانه‌روز در کنارمان هستند، موقع کار ، زمان تفریح، و حتی در وقت استراحت.
بنابراین بخواهیم یا نخواهیم، چاره‌ای جز آشنایی با تکنولوژی بلاکچین و کاربردهای آن نداریم و بایستی دیر یا زود نسبت به فراگیری این فناوری و هماهنگ شدن با دنیای جدید اقدام کنیم.
در دوره حاضر سعی شده تا در ۶ جلسه بصورت کامل و عملیاتی، آنچه را که باید برای شروع فعالیت در حوزه بلاکچین و رمزارزها بدانید، به شما آموزش دهیم:

اهداف دوره:

آشنائی با با تکنولوژی بلاکچین و کاربردهای آن

مخاطبین دوره:

جامعه خاصی مد نظر نیست و همه افراد را شامل خواهد شد.

روزها و ساعت برگزاری:

شروع برگزاری از: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

روز و ساعت: شنبه‌ها و دوشنبه‌ها ۱۵ تا ۱۹

مدت دوره: ۲۴ ساعت

شهریه دوره: 2.400.000 تومان

به همراه گواهینامه از مرکز آموزش بازرگانی (وزارت صنعت، معدن و تجارت )(امکان ترجمه رسمی)

🔶راه‌‌های ارتباطی:

🆔 @IBTCpage

www.ibtc.ir

021-8695

جهت ثبت نام کلیک نمایید.


اخبار مرتبط
۱۰ بهمن

صفر تا صد درآمدزایی از طریق بلاکچین و رمزارزها

ارز, رمز_ارز, بلاکچین

مرکز آموزش بازرگانی برگزار می‌کند: دوره آموزشی آنلاین "صفر تا صد درآمدزایی از طریق بلاکچین و رمز …

ادامه مطلب