برگزاری دوره آموزشی "حضور مؤثر در نمایشگاه‌های بین‌المللی" ویژه کارشناسان و مدیران تاپیکو

۲۷ اسفند ۱۴۰۳ ساعت ۰۴ و ۱۲ دقیقه |آموزش سازمانی

به گزارش واحد آموزش‌های سازمانی مرکز آموزش بازرگانی، دوره آموزشی "حضور مؤثر در نمایشگاه‌های بین‌المللی" ویژه کارشناسان و مدیران تاپیکو در بهمن‌ماه ۱۴۰۳ در محل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) برگزار کرد.

این دوره با هدف ارتقای دانش و توانایی در زمینه افزایش شناخت، افزایش فروش، تعامل با مخاطبان، شناسایی رقبا، ایجاد شبکه‌های حرفه‌ای، نحوه معرفی محصول و تبلیغات و بازاریابی برگزار گردید.

اهم سرفصل‌های دوره:
- نمایشگاه در سطح کلان و خرد
- اهمیت نمایشگاه و تأثیر آن در توسعه تجارت
- چگونگی نحوه مشارکت در نمایشگاه
- اهداف مشارکت و انواع مشارکت‌کنندگان
- انتخاب نمایشگاه، بودجه‌بندی و سازماندهی
- غرفه‌بندی، بسته‌بندی و حمل کالا
- اداره و مدیریت غرفه و تعامل با بازدیدکنندگان
- مراحل حضور در نمایشگاه

این دوره که توسط مرکز آموزش بازرگانی برگزار شد، با هدف ارتقای سطح مهارت و دانش کارشناسان و مدیران اجرا گردید.

شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) است و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و سودآورترین شرکت‌ها، ۸ درصد از کل ظرفیت تولید محصولات اصلی پتروشیمی در ایران را در اختیار دارد و در فهرست برترین شرکت‌های بازار سرمایه کشور و منطقه قرار دارد.


اخبار مرتبط