اطلاعیه برگزاری نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا

۰۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۶ و ۰۹ دقیقه |اخبار مرکز |همایش‌ها

سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز آموزش بازرگانی:

در همکاری با مرکز بین المللی تجارت (ITC) و با حمایت اتحادیه اروپا همایش بزرگ تجاری ایران- اروپا را در روزهای 24، 25 و 26 آذرماه سال 1399 به صورت وبیناری برگزار می‌کند.

در این همایش که با کمک موسسه آمبروزیتی ایتالیا برگزار خواهد شد شرکت‌های ایرانی و اروپایی حضور داشته و نشست‌های تجاری دوجانبه برگزار خواهند کرد. این همایش و نشست‌های B2B مربوط به آن در راستای استراتژی ملی صادرات جمهوری اسلامی ایران (که اخیراً توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با کمک کارشناسان مرکز بین‌المللی تجارت و تامین مالی اتحادیه اروپا تدوین شده) و در جهت کمک به شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازار اروپا و ایجاد امکان برای تعامل اقتصادی و تجاری آنها با شرکت‌های اروپایی صورت می‌گیرد.

شرکت‌ها برای برگزاری نشست‌های B2B خود در سایت اینترنتی اختصاصی این نشست بیش از 20 روز (از 11آذر تا اول دی‌ماه) فرصت خواهند داشت تا نسبت به هماهنگی و برگزاری این نشست‌ها با شرکای تجاری خود اقدام نمایند. در سایت اختصاصی این نشست جستجوی شرکت‌های موجود و ارسال تقاضا برای برگزاری نشست‌ها از 11 آذر ماه (اول دسامبر) امکانپذیر خواهد شد.

نشست هم‌اندیشی تجاری در فضای آنلاین اختصاصی( پلت فرم) مربوط به این نشست برگزار خواهد شد. رویداد اصلی سه روزه شامل نشست‌های تخصصی در زمینه مباحث مرتبط با روابط اقتصادی و تجاری ایران و اروپا در همه زمینه‌های صنعتی (قابل توجه همه شرکت‌ها) و همچنین نشست‌های (پانل‌های) اختصاصی در خصوص استراتژی ملی صادرات در زمینه‌های زیرخواهد بود:

بخش‌های صنعتی:

  • قطعات خودرو
  • اقلام پتروشیمی

بخش‌های کشاورزی:

  • گیاهان دارویی
  • میوه و سبزیجات

بخش‌های خدماتی:

  • گردشگری
  • خدمات ICT

علاوه بر این، فعالیت‌های متنوعی به منظور بهره‌مندی حداکثری شرکت‌کنندگان طراحی شده که از دوهفته پیش از رویداد اصلی آغاز و تا یک هفته پس از رویداد اصلی در جریان خواهد بود. این برنامه‌ها شامل موارد ذیل خواهد بود:

- برگزاری دوره‌های آموزشی در جهت ارتقای ظرفیت شرکت‌های ایرانی و تشخیص و بهبود مهارت‌های مدیریتی آن‌ها مرتبط با فرآیندهای تجارت جهانی

- ایجاد ارتباط تجاری با شرکت‌های طرف اروپایی و تنظیم ملاقات‌های دوجانبه از طریق جستجوی شرکت‌های حاضر در رویداد و پیشنهاد برگزاری نشست‌ها در پلت فرم اختصاصی نشست

نشست فوق رویدادی منحصر به فرد برای مجموعه کسب و کارهای ایرانی و اروپایی است. این نشست امکان تبادل ایده‌ها و تخصص‌ها و همچنین شناسایی و برقراری ارتباط با شرکای تجاری بالقوه را به شرکت‌های ایرانی و اروپایی می‌دهد. احیای گفتگوها و ایجاد زمینه اعتماد متقابل بین شرکت‌ها می‌تواند روابط اقتصادی بین دو طرف را مستحکم‌تر ساخته و درعین حال مسیر را برای روابط تجاری و سرمایه‌گذاری گسترده‌تر هموار نماید.

از شما دعوت می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نشست به وب سایت رسمی رویداد به آدرس www.europeiranbusinessforum.com مراجعه و بروشور قابل دانلود، برنامه نشست‌ها، فهرست سخنرانان را مطالعه و برای حضور در این رویداد ثبت‌نام نمایید. آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت‌های ایرانی و اروپایی تا پایان 16 آذرماه خواهد بود.

ثبت‌نام و حضور شرکت‌های علاقمند ایرانی و خارجی در این رویداد هیچ هزینه‌ای را متوجه شرکت‌ها و کارشناسان نمی‌کند و امکان لازم را به شرکت‌های ایرانی می‌دهد که با ده‌ها شرکت اروپایی، نشست‌های تجاری برگزار نموده و بستر لازم را برای همکاری‌های تجاری، علمی و فن‌آوری در جهت افزایش صادرات غیر نفتی ایران به اروپا به عمل آورند.

علاوه بر شرکت‌های تولیدی و تجاری، حضور مدیران و کارشناسان، اساتید دانشگاه و دانشجویان جهت بهره‌مندی از مطالب همایش سه روزه 24 الی 26 آذرماه نیز امکان‌پذیر بوده و می‌تواند به غنای این رویداد کمک نماید.


اخبار مرتبط
۲۴ مرداد

نشست مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی با مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

مرکز آموزش بازرگانی, نشست, توسعه کسب و کار بین الملل, معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی : مهندس محمد عباسی با حضور در معاونت علمی ریاست جمهوری، با …

ادامه مطلب
۲۰ شهریور

اولین تور تخصصی تجاری-آموزشی در حوزه خلیج فارس (دبی)

دبی, تور, تور تجاری, اکسپو, اکسپوی دبی, b2b

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی: این مرکز در نظر دارد با همکاری موسسه عصر گفتگوی قلم اقدام …

ادامه مطلب
۱۸ اسفند

برگزاری نشست صمیمانه مدیرعامل با برخی از مدیران نمایندگی‌های مرکز

نشست, مرکز آموزش بازرگانی, نمایندگی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، نشست صمیمانه مدیرعامل و ۷ نفر از …

ادامه مطلب