کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی و تکالیف مودیان مالیاتی برگزار شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲ و ۰۳ دقیقه |اخبار مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، کارگاه آموزشی با عنوان "آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی و تکالیف مودیان مالیاتی" با استقبال جمعی از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار در روز چهارشنبه ۹ خرداد در این مرکز برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، شرکت‌کنندگان با مفاهیم اساسی نظام مالیاتی کشور آشنا شده و اطلاعات جامعی را در خصوص تکالیف مالیاتی خود به دست آوردند.

مباحث مطرح شده در این کارگاه تشریح و تبیین قوانین و مقررات مالیاتی مرتبط با اشخاص حقیقی و حقوقی، معرفی مراجع دادرسی مالیاتی در ایران و نحوه طرح دعاوی مالیاتی، آموزش نحوه صحیح تهیه و تنظیم لوایح مالیاتی، ارائه راهکارهای قانونی برای بهینه‌سازی مالیاتی و کاهش بار مالیاتی بود.

حضور در این کارگاه آموزشی، فرصتی ارزشمند برای فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار بود تا با تسلط بر قوانین و مقررات مالیاتی، ضمن انجام صحیح تکالیف قانونی خود، از حقوق قانونی خود در زمینه مالیات نیز آگاه شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی مشابه می‌توانند با مراجعه به دپارتمان علوم مالی مرکز آموزش بازرگانی و یا تماس با شماره تلفن ۸۶۹۵-۰۲۱ از برنامه‌های آموزشی آتی این مرکز مطلع شده و برای ثبت نام اقدام نمایند.


اخبار مرتبط