بازدید مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار

۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶ و ۰۵ دقیقه |اخبار مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی :

مهندس محمد عباسی مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی با حضور در مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن بازدید از این مرکز طی نشستی با دکتر گرگی ریاست مرکز به تبادل اطلاعات و بررسی همکاری های فی مابین پرداختند.

بازدید مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، در این بازدید که معاون اجرایی و آموزشی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و مدیر امور نمایندگی ها و مدیر نمایندگی تخصصی صنعت نمایشگاهی مرکز آموزش بارزگانی نیز حضور داشتند، طرفین ضمن معرفی و تشریح فعالیتهای دو مرکز، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات همکاری های فی مابین پرداختند.

ارتباطات گسترده مرکز آموزش بازرگانی با حوزه های اصناف، صنایع کوچک و متوسط و معادن و صنایع معدنی و همچنین نیازهای آموزشی این اقشار در ابعاد کارگری و کارفرمایی، در کنار توان تشکیلاتی و عملیاتی مرکز آموزش بازرگانی برای اجرای پروژه های ملی ترویجی و آموزشی محور گفتگوهای فی مابین گزارش گردید.

همچنین در این بازدید مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی از فضا و امکانات آموزشی، نمایشگاه و فرهنگسرای حفاظت فنی و بهداشت کار و گروه آزمایشگاه های حفاظت فنی و بهداشت کار مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار بازدید نمود.

در خاتمه مقرر گردید طرفین ضمن بررسی نقاط اشتراک و ظرفیت های موجود برای همکاری، در آینده ای نزدیک طی بازدیدی که رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات از مرکز آموزش بازرگانی خواهند داشت موارد همکاری را نهایی نموده و بعد از انعقاد تفاهم نامه هماهنگی های لازم جهت اجرایی نمودن آن را انجام دهند.

لازم به ذکر است که مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 1348 و با رویکرد حفظ و صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی از طریق ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی با همکاری سازمان بین المللی کار(ILO) تاسیس گردیده است و از آن زمان تاکنون مطابق استراتژی های کلان وزارت مربوطه به ارائه خدمات در این زمینه پرداخته است.


اخبار مرتبط
۱۶ آبان

برگزاری پنجمین نشست تجاری ایران و آلمان

مرکز آموزش بازرگانی, نشست ایران و آلمان, نشست تجاری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی: پنجمین نشست تجاری ایران و آلمان امروز شنبه 16 آبان ماه در …

ادامه مطلب
۰۳ دی

حضور مرکز آموزش بازرگانی در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

مرکز آموزش بازرگانی, کنفرانس, کنفرانس بین المللی مدیریت

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی:در نمایشگاه جانبی پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت که …

ادامه مطلب
۲۷ دی

کارگاه آموزشی ارزیابی اثربخشی آموزش برگزار شد

مرکز آموزش بازرگانی, کارگاه, اثر بخشی آموزش

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی: کارگاه تخصصی دو روزه ارزیابی اثربخشی آموزش در تاریخ 27 دی …

ادامه مطلب