کارگاه آموزشی "استراتژی توسعه کسبوکار برای شرکتهای دانشبنیان در مسیر جهانی شدن" با همکاری مرکز آموزش بازرگانی و به درخواست شرکت مادر تخصصی سرمایهگذاری خارجی ایران، ۲۴ آذرماه در دوازدهمین نمایشگاه ایرانساخت برگزار شد.
دکتر تاروردی، دکترای مدیریت تحول دیجیتال، بر اهمیت رقابتپذیری بینالمللی تأکید کرد و بازار ایران را بستری مستعد برای جذب سرمایهگذاری خارجی دانست.
وی تصریح کرد که با ارتقای کیفیت محصولات، امکان جذب سرمایهگذاری ۲۰ میلیارد دلاری نیز وجود دارد.
این کارگاه فرصتی برای هماندیشی و انتقال تجربیات در حوزه توسعه بینالمللی شرکتهای دانشبنیان فراهم کرد.