دهمین گردهمایی مدیران شبکه نمایندگی‌های مرکز آموزش بازرگانی

۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹ و ۰۳ دقیقه |اخبار مرکز

دهمین گردهمایی مدیران شبکه نمایندگی‌های مرکز آموزش بازرگانی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، دهمین گردهمایی مدیران شبکه نمایندگی‌ها، یکشنبه اول خرداد ماه 1401 به منظور هم اندیشی و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های فراروی نمایندگی‌ها و ابلاغ سیاست‌های جدید در راستای ارتقاء جایگاه نمایندگی‌ها و شعب مرکز برگزار گردید.

پس از شروع جلسه به صورت رسمی با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، دکتر علی کریمی فیروزجایی رئیس هیأت عامل و مدیرعامل مرکز پس از حمد و سپاس خداوند، به مهمانان و مدیران محترم نمایندگی‌های کشوری مرکز خیر مقدم گفت.

در ادامه مهندس ابریشمی ریاست اتحادیه آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته کشور، در راستای تشریح همکاری‌های مرکز و این اتحادیه، در زمینه برگزاری آزمون های مدیر و تکنسین فنی، نقش شبکه نمایندگی‌های مرکز در صیانت از سلامت جامعه و جلوگیری از بروز مخاطرات جانی و مالی به موارد مهمی اشاره کرد.

شایان ذکر است به منظور تعامل حداکثری نمایندگی‌ها با یکدیگر و با اعضاء هیأت عامل مرکز بویژه مدیرعامل، ارائه فرصت‌ها و چالش ها در قالب سه پنل با مشارکت نمایندگی‌ها و معاونین مرکز اجرا گردید.

در ادامه سیدعلی تقوی سرپرست حوزه ریاست و دستیار ویژه ریاست موسسه، پیرامون اهداف و سیاست‌های موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی و ایفای نقش نمایندگی‌ها از جمله تعامل موثر و گسترده با دستگاه های مستقر در استان‌ها به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت و بخش خصوصی، ارائه طریق فرمود.

در پایان گردهمایی، دکتر علی کریمی فیروزجایی رئیس هیأت عامل و مدیر عامل، به تشریح سیاست ها و برنامه های سال 1401 مرکز آموزش بازرگانی پرداخت و بر لزوم همدلی و همفکری در پیشبرد اهداف برنامه ای شبکه نمایندگی ها تأکید نمود. همچنین با قدرداني از ارائه نظرات و پيشنهادات مديران نمايندگي ها و تعامل در بحث ها، در تشريح سياست هاي مركز در این حوزه و جمع بندي مباحث مطرح شده عنوان نمود: مرکز برنامه دارد در بخش های انعقاد تفاهم نامه، قرارداد و مجوزهای جدید در سطح ملی، ارتقاء استانداردهاي آموزشي و كيفيت ارائه خدمات و تنوع بخشي به سبد خدمات مركز، گام هايی اساسي بردارد كه قطعاً اين حركت عظيم برنامه ريزي شده با همفكري و همدلي شبكه نمايندگي ها ميسر خواهد شد.


اخبار مرتبط
۱۰ بهمن

اعطای مجوز نمایندگی در استان لرستان

مرکز آموزش بازرگانی, مجوز, نمایندگی

اعطای مجوز نمایندگی در استان لرستان به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازگانی: مرکز آموزش بازرگانی در …

ادامه مطلب
۱۲ مرداد

اعطای مجوز نمایندگی در استان سیستان و بلوچستان

اعطای_مجوز_نمایندگی_مرکز_آموزش_بازرگانی, نمایندگی, نمایندگی_در_سیستان_و_بلوچستان

اعطای مجوز نمایندگی در استان سیستان و بلوچستان مرکز آموزش بازرگانی در نظر دارد در راستای اجرای …

ادامه مطلب
۱۸ آبان

اعطای مجوز نمایندگی در استان البرز

نمایندگی, نمایندگی_البرز, نمایندگی_مرکزآموزش_بازرگانی

اعطای مجوز نمایندگی در استان البرز مرکز آموزش بازرگانی در نظر دارد در راستای اجرای ماموریت های خود …

ادامه مطلب