دوره آموزشی آنلاین
پنجمین دوره دیجیتال مارکتینگ برای صادرات-digex
مدرس : استاد سيدحميدرضا عظيمي
توضیحات دوره:
شرایط ارزی حاکم بر کشور و سایر شاخصهای اقتصاد کلان نشان میدهد که اقتصاد ملی چارهای جز «افزایش صادرات» برای حل مشکلات اقتصادی در ابعاد کلان ندارد. از سوی دیگر، فضای بازاریابی بینالمللی هم به شدت متاثر از «دیجیتال مارکتینگ» است
کنارِ هم قرار دادنِ این دو موضوع، لزوم پرداخت به «دیجیتال مارکتینگ برای صادرات» را نشان میدهد، این دوره میتواند برای هر فردی که قصد ورود به بازارهای جهانی را دارد، کاربرد داشته باشد.
مخاطبين دوره:
تجار و بازرگانان، مدیران و کارشناسان بازرگانی، صاحبان کسب و کار و کلیه علاقمندان به یادگیری صحیح صادرات
دانشپذیران دورههای تربیت کارشناس صادرات
سرفصلهای آموزشی:
تحقیقات بازار برای صادرات در فضای آنلاین
معرفی و کار با ابزارهای تحقیقات بازار در فضای آنلاین
آنالیز بازار کشورهای مقصد برای صادرات
معرفی و کار با پلتفرمهای
B2B صادرات
راهاندازی وبسایت برای صادرات
استفاده از گوگل برای بازاریابی صادرات
تولید محتوا و بازاریابی محتوایی در بازارهای خارجی
ایمیل مارکتینگ برای صادرات
بازاریابی شبکههای اجتماعی برای صادرات
🔹روزها و ساعت برگزاری:
📆پنجشنبهها 9 تا 13
⏰تاریخ شروع دوره: 29 اردیبهشت ۱۴۰۱ مدت دوره: 20 ساعت
💵شهریه دوره: 2.400.000 تومان
به همراه گواهینامه از مرکز آموزش بازرگانی (وزارت صنعت، معدن و تجارت )(امکان ترجمه رسمی)
🔶راههای ارتباطی:
🆔 @IBTCpage
www.ibtc.ir
021-8695