دیدار مدیرعامل مرکزآموزش بازرگانی با رییس پژوهشکده بیمه

۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۷ و ۰۸ دقیقه |اخبار مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی :

در جلسه دیدار مهندس محمد عباسی مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی و دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه کشور، طرفین برای برنامه ریزی و توسعه همکاری ها اعلام آمادگی نمودند.

در این دیدار مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی ضمن برشمردن توانمندی های مرکز در زمینه هایی نظیر آموزش­های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه های مختلف اعم از بازرگانی، بازاریابی، بورس، بانک و بیمه، توان و تجربه برگزاری آزمون­های کاغذی و الکترونیکی، راه اندازی و اداره دفاتر خدمات صدور و ابطال گواهی امضای الکترونیکی و ثبت نام سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و کلینیک مشاوره اظهار داشت: مرکز آموزش بازرگانی آمادگی دارد تا در هر زمینه ای که کشور نیاز دارد، به عنوان یک سازمان آموزشی حاکمیتی ورود نماید.

محمد عباسی در این دیدار که مدیر شبکه نمایندگی های مرکز و معاون پشتیبانی پژوهشکده نیز حضور داشتند افزود: یکی از ظرفیت های کلیدی و راهبردی مرکز آموزش بازرگانی، شبکه نمایندگی های آن است که با تقویت و توسعه آن در حال حاضر دارای 36 نمایندگی فعال و 20 شعبه در شرف تاسیس و توان عملیاتی و اجرایی کم نظیری جهت پروژه های ملی و منطقه ای می باشد.

وی در این دیدار درخصوص اهمیت همکاری با پژوهشکده بیمه به عنوان یکی از نهادهای مسئول رشد و توسعه صنعت بیمه در کشور اظهار داشت: این مرکز آمادگی دارد علاوه بر همکاری در حوزه آموزش های حرفه‌ای، در حوزه­های آزمونی و برگزاری دوره­ های بلند مدت بیمه ای(IMBA) با این پژوهشکده همکاری نماید.

مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی تاکید نمود: مرکز آموزش بازرگانی با پشتوانه علمی و پژوهشی موسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی و همراهی شرکت چاپ و نشر بازرگانی آماده هم افزایی توانمندی های خود با پژوهشکده بیمه می باشد.

در این جلسه دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه نیز گفت: حضور مرکز آموزش بازرگانی جهت پیشبرد اهداف عالی این پژوهشکده مورد استقبال مدیران و تصمیم گیران پژوهشکده قرار دارد و این پژوهشکده نیز آماده همکاری با مرکز آموزش بازرگانی در راستای اهداف عالی طرفین می باشد.

وی پژوهشکده را یک نهاد سیاستگزار در حوزه آموزش های بیمه ای نامید و ابراز امیدواری کرد که در ساز و کار جدید طراحی شده، ظرفیت های بخش خصوصی بتواند منجر به دستیابی این پژوهشکده به اهداف و چشم انداز خود در حوزه های آموزشی گردد.

در پایان این نشست نیز مقرر گردید ساز و کار توسعه همکاری های طرفین طی جلساتی کارشناسی تدوین و به مرحله اجرا در آید.



اخبار مرتبط
۱۶ آبان

برگزاری پنجمین نشست تجاری ایران و آلمان

مرکز آموزش بازرگانی, نشست ایران و آلمان, نشست تجاری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی: پنجمین نشست تجاری ایران و آلمان امروز شنبه 16 آبان ماه در …

ادامه مطلب
۰۳ دی

حضور مرکز آموزش بازرگانی در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

مرکز آموزش بازرگانی, کنفرانس, کنفرانس بین المللی مدیریت

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی:در نمایشگاه جانبی پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت که …

ادامه مطلب
۲۷ دی

کارگاه آموزشی ارزیابی اثربخشی آموزش برگزار شد

مرکز آموزش بازرگانی, کارگاه, اثر بخشی آموزش

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی: کارگاه تخصصی دو روزه ارزیابی اثربخشی آموزش در تاریخ 27 دی …

ادامه مطلب