برگزاری دوره فشرده مکالمات زبان انگلیسی

۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱ و ۰۹ دقیقه |اخبار مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، دوره مکالمه جنرال زبان انگلیسی در واحد آموزش زبان های خارجی مرکز پس از برنامه ریزی دقیق و آکادمیک هم اکنون آماده ارائه خدمات به فراگیران محترم به صورت کاملا حرفه ای و متفاوت می باشد.

به گفته مدیر واحد آموزش زبان های خارجی، علاقمندان با شرکت در دوره‌هایSpeaking English Only (SEO) بصورت حضوری یا آنلاین، در هر سطحی که هستند، بدون نیاز به یادگیری ساختارهای پیچیده گرامری و تمرکز بر روی متون متعدد، می‌توانند مهارت گفتاری و شنیداری خود را تقویت کنند.

وی تاکید کرد، این دوره برای افرادی که جهت رسیدن به هدف بهبود مکالمه روزمره با محدودیت زمانی مواجه هستند، به دلیل مهاجرت و مصاحبه شغلی نیاز به تقویت مهارت‌های Speaking و Listening دارند و یا نیاز به شرکت در آزمون دانشگاهی و بین المللی ندارند، بسیار مناسب می باشد.

از سایر مزایای این دوره فشرده می توان به یادگیری مکالمات مناسب در موقعیت‌های روزمره و ضروری، استفاده از اساتید مجرب، آزمون شفاهی پایان ترم و ارائه مدرک قابل ترجمه اشاره نمود.

همچنین تلاش گردیده است در این دوره 16 ماهه با بهره‌گیری از کتب و منابع آموزشی معتبر، فراگیران بتوانند با بهترین استراتژی اطلاعات خود را به صورت منسجم در مکالمات روزانه و موقعیت‌های متفاوت به کار بگیرند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، تعیین سطح و مشاوره رایگان می توانند با همکاران ما در واحد آموزش زبان‌های خارجی مرکز آموزش بازرگانی در ارتباط باشند.

راه‌های ارتباطی:

🆔 @IBTCpage

🌐www.ibtc.ir

☎️ 021-8695

داخلی 127 و 128

09053076885


اخبار مرتبط
۱۲ دی

برگزاری دوره آمادگی آزمون IELTS

زبان, انگلیسی, IELTS, زبان_انگلیسی, مهاجرت, سفر

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، واحد زبان‌های خارجی، پس از بررسی و برنامه‌ریزی، آمادگی …

ادامه مطلب
۰۵ اردیبهشت

دوره‌های فروردین 1402 برگزار شد.

بازرگانی, بازاریابی, مالی, زبان, دوره_های_آموزشی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی در فروردین 1402، سه دوره تربیت کارشناس مکاتبات بازرگانی …

ادامه مطلب