برگزاری دوره آمادگی آزمون IELTS

۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه |اخبار مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، واحد زبان‌های خارجی، پس از بررسی و برنامه‌ریزی، آمادگی خود را جهت ارئه دوره آمادگی آزمون IELTS به صورت کاملا تخصصی با تیمی مجرب اعلام نمود.

هدف اصلی دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس در این مرکز، آشنایی و آماده‌سازی هرچه بیشتر و دقیق‌تر متقاضیان شرکت در این آزمون می باشد، به‌طوری‌ که هر متقاضی با هر دانش و مهارت زبانی بتواند طی مدتی معین خود را به نمره آیلتس موردنظر برساند. مخاطبین این آموزش عمدتاً متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از ایران، مهاجرت‌کنندگان به کشورهای انگلیسی زبان، داوطلبان شرکت در آزمون دکترای داخل کشور و متخصصان رشته‌های مختلف که قصد شرکت در دوره‌های تخصصی بین‌المللی را دارند می باشد.

به گفته مدیر واحد زبان های خارجی، کلاس های این دوره به صورت ترمیک در سه بخش Pre-IELTS و IELTST و Post-IELTS به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.

بخش Pre-IElTS مختص افرادی که نیازمند به شرکت در آزمون بوده ولی به‌ دلیل ضعف در مهارت چهار گانه زبان، نمی‌توانند در دوره آمادگی آزمون آیلتس شرکت نمایند می باشد.

در بخش IELTS زبان آموزان به صورت تخصصی به یادگیری مهارتهای اصلی می پردازند، پیش بینی می شود با گذراندن موفق این دوره‌ها، زبان آموزان نمره 7 تا 7/5 را در آزمون آیلتس کسب نمایند.

در انتها بخش Post-IELTS مختص اشخاصی می باشد که توانایی مهارتی ایشان نزدیک به سطح موردنظر در آزمون اصلی بوده و نیاز دارند در کنار ارتقاء مهارت‌های چهارگانه با فرم، محتوا و انواع سوالات آزمون بیشتر آشنا شوند.

مجموعه‌ای از کتاب های تست و آمادگی آزمون آیلتس براساس نیاز زبان‌آموزان توسط دپارتمان مربوطه انتخاب و تدریس خواهد شد. لازم به ذکر است در هر مرحله، با شرکت در آزمون ماک، سطح علمی زبان آموزان مورد بررسی قرار می گیرد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین سطح و در نهایت حضور در این دوره ها می توانند با کارشناسان ما در واحد زبان های خارجی با شماره 0218695 داخلی 127 و 128 تماس حاصل فرمایند.


اخبار مرتبط
۰۲ بهمن

معرفی دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی بازرگانی

زبان_انگلیسی, زبان_تجاری, انگلیسی_بازرگانی

زبان انگلیسی تخصصی بازرگانی 1.مکالمه زبان تخصصی بازرگانی ترم های مکالمه از سطح مقدماتی تا پیشرفته …

ادامه مطلب
۱۲ آذر

برگزاری دوره فشرده مکالمات زبان انگلیسی

زبان, مکالمه_فشرده

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، دوره مکالمه جنرال زبان انگلیسی در واحد آموزش زبان های …

ادامه مطلب
۰۵ اردیبهشت

دوره‌های فروردین 1402 برگزار شد.

بازرگانی, بازاریابی, مالی, زبان, دوره_های_آموزشی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی در فروردین 1402، سه دوره تربیت کارشناس مکاتبات بازرگانی …

ادامه مطلب