برگزاری دوره تخصصی «بازاریابی و فروش» ویژه اعضای اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران
مرکز آموزش بازرگانی با همکاری اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، دورهای تخصصی با عنوان «بازاریابی و فروش» برگزار کرد که با استقبال گسترده اعضای این اتحادیه همراه بود. این دوره 16 ساعته، با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارتهای بازاریابی و فروش حرفهای، طی چهار روز در آذر ماه 1403 در محل اتحادیه برگزار شد.
سرفصلهای این دوره شامل موارد زیر بود:
تشریح چارچوب دوره و لزوم آشنایی با ابزارها در هزاره سوم
تشریح ابزاری بازاریابی و حیطههای آن
تشریح ابزارهای کلیدی بازارشناسی در بازاریابی و فروش
طراحی عناصر آمیخته بازاریابی کالا و خدمات به منظور فروش حرفهای
تشریح حالتهای کلیدی تقاضا و تصمیمات اجرایی مدیران بازاریابی و فروش
معرفی متدهای کاربردی بازاریابی و فروش در بازارهای کنونی
مدرس این دوره، آقای طهرانی، یکی از برجستهترین اساتید حوزه بازاریابی و فروش، با ارائه رویکردهای عملیاتی و کاربردی، شرکتکنندگان را با تکنیکهای نوین و کارآمد این حوزه آشنا کرد.
اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، با سابقهای بیش از سه دهه و عضویت نزدیک به 300 واحد تولیدی و صادراتی، به عنوان تنها تشکل تخصصی این صنعت، همواره در راستای حمایت از تولیدکنندگان، صادرکنندگان و توسعه صنعت نساجی و پوشاک کشور فعالیت میکند.
برگزاری این دوره تخصصی، گامی مؤثر در راستای توانمندسازی اعضای اتحادیه و ارتقاء مهارتهای کلیدی آنها در بازار رقابتی امروز محسوب میشود. این همکاری موفق، زمینهساز برنامههای آموزشی تخصصی بیشتری در آینده خواهد بود.