تجلیل از نمایندگی‌های برتر مرکز آموزش بازرگانی در سال 1401

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ و ۰۲ دقیقه |اخبار مرکز

به گزارش واحد شبکه نمایندگی‌های مرکز آموزش بازرگانی، طی مراسمی تجلیل از نمایندگی های برتر با حضور مدیرعامل مرکز، معاونین، مدیر شبکه نمایندگی‌ها، مدیر نمایندگی خوزستان، مدیر اجرایی نمایندگی اصفهان و مدیر نمایندگی هرمزگان در روز چهارشنبه 20 اردیبشهت 1402 در تهران برگزار شد.

این جلسه با خوش آمد گویی مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی آغاز گردید و پس از آن معاون برنامه ریزی و امور بین الملل توضیحاتی در خصوص روند فعالیت‌ها و تصمیمات متخذه در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه نمایندگی‌ها ارائه و پیشنهاد تشکیل کمیسیون مشترک متشکل از اعضای شورای راهبردی نمایندگی‌ها و 3 نمایندگی برتر هر سال را مطرح کردند که برای بررسی و تصویب نهایی به شورای راهبردی ارجاع شد.

در ادامه گزارش عملکرد سال 1401 نمایندگی‌ها به ویژه نمایندگی‌های برتر توسط مدیر شبکه ارائه گردید و توضیحاتی در خصوص دلایل تغییر آیین نامه نظارت بر نمایندگی‌ها برای منطقی‌تر و بروزتر شدن امتیاز‌های اکتسابی نمایندگی از ارزیابی شاخص‌ها طرح شد و در مورد نرم‌افزا جامعی که در مرحله راه‌اندازی می‌باشد، توضیحاتی ارائه گردید.

مدیرعامل مرکز در ادامه از عملکرد شبکه نمایندگی‌های استانی، معاونین و مدیران و کارشناسانی که در راستای بهبود و روند رو به رشد این شبکه سهمی داشتند تشکر و به تشریح انتظارات مرکز از شبکه و هدفمند کردن آموزش‌ها با تاکید بر حرکت به سمت حوزه ماموریت‌های ذاتی مرکز آموزش بازرگانی که آموزش‌های کاربردی در حوزه‌های بازرگانی، تجارت و کسب و کار است، پرداختند.

در پایان از 3 نمایندگی برتر به شرح زیر با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد:

- مقام اول نمایندگی استان خوزستان با کسب 1037 امتیاز (با رتبه ممتاز)

- مقام دوم نمایندگی استان اصفهان با کسب 749 امتیاز (با رتبه الف)

- مقام سوم نمایندگی استان هرمزگان با کسب 533 امتیاز (با رتبه الف)

در ادامه مدیر نمایندگی استان خوزستان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، عملکرد نمایندگی استان خوزستان را کاملاً در راستای اهداف و ماموریت‌های مرکز اعلام و به مسایل و مشکلات پیش روی بخش خصوصی در حوزه آموزش پرداخته و خواستار حمایت‌های بیشتر ستاد شد.

سپس مدیر اجرایی نمایندگی اصفهان در خصوص رسالت مرکز و همراهی شبکه در حوزه ماموریت‌های محوله توضیحاتی ارائه و خواستار ایجاد روش‌های نوین در شناساندن مرکز و برندینگ از طریق ستاد و شبکه با توانمندسازی شبکه از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نمایندگی‌ها، فرآیند سازی و سیستماتیک شدن فرآیندها شد.

در پایان مدیر نمایندگی هرمزگان ضمن تشکر از فرصت بوجود آمده و ابراز خشنودی از تغییرات حاصل شده در حوزه نمایندگی‌ها به تشریح و اهداف نمایندگی استان پرداخته و بر توسعه فعالیت‌های ملی در سطح کشور تاکید کردند.


اخبار مرتبط
۱۰ بهمن

اعطای مجوز نمایندگی در استان لرستان

مرکز آموزش بازرگانی, مجوز, نمایندگی

اعطای مجوز نمایندگی در استان لرستان به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازگانی: مرکز آموزش بازرگانی در …

ادامه مطلب
۱۲ مرداد

اعطای مجوز نمایندگی در استان سیستان و بلوچستان

اعطای_مجوز_نمایندگی_مرکز_آموزش_بازرگانی, نمایندگی, نمایندگی_در_سیستان_و_بلوچستان

اعطای مجوز نمایندگی در استان سیستان و بلوچستان مرکز آموزش بازرگانی در نظر دارد در راستای اجرای …

ادامه مطلب
۱۸ آبان

اعطای مجوز نمایندگی در استان البرز

نمایندگی, نمایندگی_البرز, نمایندگی_مرکزآموزش_بازرگانی

اعطای مجوز نمایندگی در استان البرز مرکز آموزش بازرگانی در نظر دارد در راستای اجرای ماموریت های خود …

ادامه مطلب