برگزاری دوره آنلاین تحقیقات بازار، ویژه مدیران و کارشناسان شرکت لیزینگ رایان سایپا

۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰ و ۰۸ دقیقه

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، دوره آنلاین تحقیقات بازار ویژه مدیران و کارشناسان شرکت لیزینگ رایان سایپا از تاریخ یازدهم آبان ماه آغاز گردید.

این دوره که به مدت 12ساعت طراحی شده است توسط آقای دکتر اشرفیان در حال برگزاری می‌باشد.

در این دوره به مباحثی همچون :

• آشنایی با نحوه انجام تحقیقات بازار، بازاریابی و برنامه‌ریزی

• آشنایی با تکنیک‌ها و ابزارهای کاربردی در فرآیند تحقیقات بازاریابی

• بودجه‌بندی تحقیقات بازاریابی و نحوه سنجش میزان اثربخشی آن

• تبیین مفهوم کشش و آشنایی با انواع آن در فرآیند پیش‌بینی فروش و تقاضای بازار

• آشنایی با منابع و داده‌های ورودی در فرآیند پیش‌بینی و جمع‌آوری آن

• آشنایی با نحوه کارکرد مهم‌ترین روش‌های کمی و کیفی پیش‌بینی فروش و تقاضای بازار

• آشنایی با برخی از خطاهای رایج در پیش‌بینی فروش و تقاضای بازار

در ضمن به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد.