افتتاحیه دومین دوره جامع صادرات محصولات پتروشیمی

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲ و ۰۳ دقیقه |اخبار مرکز

مراسم افتتاحیه دومین دوره جامع صادرات محصولات پتروشیمی در روز پنجشنبه ۲۴ خردادماه با حضور اساتید و آقای کارگر، رئیس هیات عامل مرکز آموزش بازرگانی برگزار شد.

در ابتدای مراسم، جناب آقای دکتر متقی به معرفی خود و سوابق‌شان پرداختند و سپس دوره و سرفصل‌های آن را تشریح کردند.

در ادامه دانش‌پذیران به جهت آشنایی بیشتر با یکدیگر، به معرفی سوابق تحصیلی و اجرایی خود در حوزه پتروشیمی پرداختند.

در این مراسم آقای کارگر ضمن اشاره به گستردگی خدمات مرکز آموزش بازرگانی و نمایندگی‌های فعال آن در سراسر کشور به شرح این دوره و نحوه تدوین و برگزاری آن پرداختند و افزودند: دوره جامع صادرات محصولات پتروشیمی که یکی از دوره‌های مدرسه صادرات است با همکاری جمعی از اساتید و نخبگان این حوزه طراحی و تدوین شده است.

آقای کارگر در ادامه از نحوه اجرا و برگزاری دوره گفتند و افزودند: به جهت حفظ سطح کلاس، رزومه متقاضیان برای شرکت در دوره جامع صادرات محصولات پتروشیمی بررسی و از بین صد رزومه ارسالی، افرادی که دارای سوابق مرتبط اجرایی و تحصیلی بودند انتخاب و برای شرکت در دوره پذیرش شده‌اند.

ایشان مهمترین مزایای شرکت در این دوره را ایجاد ارتباطات ارزشمند و همچنین استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان این حوزه دانست.

همچنین دعوت از رایزنان ایران و سایر کشورها برای انتقال تجربیات و همچنین تورهای بازدید تجاری از دیگر برنامه‌های مرکز آموزش بازرگانی برای برگزاری هرچه بهتر این دوره می‌باشد که در طول دوره برنامه‎‌ریزی و اجرا خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در دوره بعدی جامع صادرات محصولات پتروشیمی، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه با مرکز آموزش بازرگانی و با شماره تلفن ۸۶۹۵ داخلی ۱ تماس حاصل فرمایند.



اخبار مرتبط