جلسه با نمایندگی یزد مرکز آموزش بازرگانی

۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲ و ۰۸ دقیقه |اخبار مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی روز یکشنبه 22 آبان 1401 آقای دکتر محمد دیانتی مدیر نمایندگی استان یزد مرکز آموزش بازرگانی طی جلسه ای با معاونین مرکز تهران، گزارشی از عملکرد و پتانسیل ها و برنامه های آتی نمایندگی ارائه کردند. نمایندگی یزد از سال 93 همکاری خود را با مرکز تهران با تعداد 8 پرسنل ثابت و 15 تا 20 مشاور مدعو متناسب با پروژه های مشاوره کار خود را به صورت رسمی آغاز نموده است.

مدیر نمایندگی یزد شبکه اساتید این نمایندگی را تعداد 200 نفر که ترکیبی از اساتید بومی و غیر بومی مجرب با رویکرد آموزش حرفه ای و کاربردی اعلام کردند که در حال فعالیت و همکاری می باشند. مدیر نمایندگی یزد اعلام داشتند که بخش اعظم دوره هایی که در این نمایندگی برگزار می گردد به صورت کاملا مستقل بوده و در مدت بحران کرونا در تمامی دوره هایی که مرکز تهران به صورت مجازی برگزار می نمود مشارکتی فعال داشته و حتی بخشی از دوره های مرکز مثل بیمه به عنوان مجری وارد عمل شده است.

در این نمایندگی تعداد 11 دپارتمان در حال فعالیت است که درسایت رسمی btcyazd.ir با لینک بر سامانه آموزشی جدید قابل استفاده است.

در ادامه مدیر نمایندگی یزد از پتانسیلهای نمایندگی به این نکته اشاره داشتند که یزد استان چهارم صنعتی ایران است و در حال حاضر 54 محصول صادراتی دارد و کار آفرینی و بیزینس در این استان از قدیم ریشه داشته است که حدود 2000واحد صنعتی و 14 شهرک صنعتی در استان وجود دارد که متاسفانه بخشی از این صنایع به صورت راکد و یا نیمه راکد می باشد و از نظر ایشان پروژه ای که مرکز تهران با شهرک صنعتی در حال راه اندازی و اجرا است ارزشمند بوده و یزد در زمینه شرکت های SME استقبال می‌کنند.

همچنین این استان در حوزه های کاشی و سرامیک، فولاد و معدن، برق و الکترونیک و نساجی که جزو صنایع ممتاز استان هستند از پتانسیل های خوبی برخوردار می باشد.

برنامه هایی که این نمایندگی برای آینده دارد در دو بخش داخلی و خارجی دسته بندی می شود که در بخش داخلی خدمات مرکز آموزش بازرگانی به گروه های مخاطبین به نحو احسن ارائه داده شده کما اینکه این کار تا کنون در حوزه های آموزش بازرگانی، تجارت، جایگاه اول را در استان دارد و برهمین کیفیت هم انشالله باقی خواهد ماند.

در حوزه خارجی هم برنامه تورهای خارجی بازرگانی، تجاری، مشاوره های صادراتی که در این زمینه در گذشته کار شده و سوابقی هم داشته اند که به دلیل کرونا نمایندگی یزد هم از این آسیب مستثنی نبوده و مقداری کمرنگ شده است ولی انشالله دوباره بحث آموزش و تورهای خارجی راه اندازی خواهد شد که اولین

برنامه در حوزه فولاد و معدن مدیران این حوزه برای آلمان و روسیه در حال برنامه ریزی می باشد تا بتوانیم از دانش عملی روز و آنچه در دنیا درحال اتفاق است دور نمانیم

یک سری فعالیت های جانبی از جمله دوره های نمایندگی و کارگزاری بیمه (پژوهشکده بیمه) ماهی دو دوره با تعداد 45 دانش‌پذیر، دوره های HSE

با مجوز پشتیبانی تهران و مرکز دانشکده بهداشت کار، آزمون آسانسور که یه مجوز ملی است، نمایندگی شرکت چاپ و نشر بازرگانی، شرایط احراز نماینده موسسه کار و تامین اجتماعی، صدور گواهینامه امضا الکترونیک و توکن برای سازمان نظام مهندسی در سبد خدمتی این نمایندگی می باشد.


اخبار مرتبط
۲۰ آبان

جلسه بررسی همکاری‌های آموزشی فیمابین سازمان توسعه تجارت و مرکز آموزش بازرگانی

مرکز_آموزش_بازرگانی, شرکت_تعاونی_نمایشگاه, همکاری, آموزش, tpo, ibtc

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، این جلسه با حضور آقایان قربانی فراز؛ سرپرست دفتر نوسازی، …

ادامه مطلب
۱۵ شهریور

وزیر صمت در مراسم تکریم و معارفه رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی: مدیریت طرح آمایش سرزمین ماموریت جدید موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی

موسسه_مطالعات_و_پژوهشهای_بازرگانی, وزارت_صمت, مرکز_آموزش_بازرگانی, احمد_تشکینی, فاطمی_امین

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم تکریم و معارفه رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صمت، …

ادامه مطلب
۲۷ مهر

دوره‌های ویژه‌ی اعضای هیات مدیره و هیات اجرایی

ایمیدرو, مرکز_آموزش_بازرگانی, مدیریتی, حقوقی, مالی, هیات_مدیره

✍به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی دوره‌های ویژه اعضای هیات مدیره شرکت‌ها و اعضای هیات …

ادامه مطلب