برگزاری آزمون ماک آیلتس توسط مرکز آموزش بازرگانی در محل سازمان توسعه تجارت

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ و ۰۳ دقیقه |اخبار مرکز

معاون آموزش و مشاوره مرکز آموزش بازرگانی از برگزاری آزمون ماک آیلتس در سازمان توسعه تجارت خبر داد. این آزمون، که به منظور آمادگی بیشتر داوطلبان برای شرکت در آزمون بین‌المللی آیلتس طراحی شده است، فرصتی استثنایی برای ارزیابی و بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی افراد می‌باشد.
به گفته منصورپور، آزمون ماک آیلتس در شرایط کاملاً استاندارد و مشابه با آزمون اصلی برگزار می شود و داوطلبان می‌توانند مهارت‌های خود را در بخش‌های شنیداری، خواندن، نوشتاری و مکالمه مورد ارزیابی قرار دهند. علاوه بر سازمان توسعه تجارت، این آزمون در سایر سازمان‌ها نیز برگزار می‌شود تا افراد بیشتری از این فرصت بهره‌مند شوند.
وی در ادامه سخنان خود افزود: "شرکت در این آزمون بهترین توصیه برای ارزیابی سطح دانش پرسنل و برنامه‌ریزی جهت ارتقای سطح دانش ایشان است و با شناسایی نقاط ضعف و قوت کارکنان، می‌توان برنامه‌های آموزشی موثرتری را تدوین و اجرا کرد."
زمان برگزاری آزمون ماک آیلتس در مرکز آموزش بازرگانی، برای داوطلبان آزاد از طریق وب‌سایت مرکز آموزش بازرگانی در هر فصل اطلاع‌رسانی خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز آموزش بازرگانی به آدرس ibtc.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۶۹۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

بازتاب خبری در سایر رسانه‌ها:

خبرگزاری برنا

خبرگزاری نبض اقتصاد آنلاین

خبرگزاری شاتانیوز


اخبار مرتبط