مدیریت هوشمند بازارو کلان داده کسب و کار ( هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار)/بازاریابی بین الملل

۰۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹ و ۱۱ دقیقه |اخبار مرکز

دوره های آموزشی(آنلاین)

  • مدیریت هوشمند بازارو کلان داده کسب و کار ( هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار)
  • بازاریابی بین الملل

مدرس: سید احمد قاسمی

دکتری بازاریابی از دانشگاه تهران(مدلسازی سامانه کسب و کار هوشمند)

موسس بنیاد مدیریت هوشمند بازار و کلان داده کسب و کار(مهباک) و هلدینگ کسب و کار کشور

آنچه دردوره مدیریت هوشمند بازارو کلان داده کسب و کار می آموزیم :

*اشنایی با مفاهیم و کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت

*اشنایی با مدیریت مبتنی بر شاخص

* اشنایی با پایگاه داده و کاربرد ان در مدیریت

*اشنایی با مفاهیم و کاربردهای کلان داده و روشهای جمع اوری داده

*اشنایی با کاربرد نقشه تجاری در کسب و کار و تجارت

آنچه در دوره بازاریابی بین الملل می آموزیم :

*اشنایی با مفاهیم بازاریابی بین الملل

* اشنایی با رفتار مصرف کنندگان

*اشنایی با سیستمهای اطلاعاتی بازار

* اشنایی با روشهای تبلیغات در بازار جهانی

* اشنایی با روشها و تکنیکهای صادرات

*اشنایی با نقشه تجاری و تحلیل داده های بازار

روز و ساعت برگزاری: دوشنبه‌ها 14 تا 18

تاریخ شروع: بهمن ماه

مدت دوره: 24 ساعت

با ارائه گواهینامه معتبر

مشاوره و ثبت‌نام(واتساپ): 09120275740

انتقادات و پیشنهادات (واتساپ) :09194182801


اخبار مرتبط
۲۸ بهمن

دوره آموزشی اصول مقدماتی بازاریابی و رفتار مصرف کننده (به زبان انگلیسی)

مرکز آموزش بازرگانی, دوره آموزشی, بازاریابی, رفتار مصرف کننده

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی : مبحث رفتار مصرف کننده زمینه گسترده ای را پوشش می دهد: …

ادامه مطلب
۰۹ دی

برای اولین بار دوره جامع مدیریت مارکتینگ در مرکز آموزش بازرگانی برگزار می‌گردد

مارکتینگ, بازاریابی, مدیریت_مارکتینگ, marketing_management

برگزاری دوره جامع مدیریت مارکتینگ در مرکز آموزش بازرگانی: با توجه به افزایش چشمگیر رقابت در بازار و …

ادامه مطلب
۰۵ اردیبهشت

دوره‌های فروردین 1402 برگزار شد.

بازرگانی, بازاریابی, مالی, زبان, دوره_های_آموزشی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی در فروردین 1402، سه دوره تربیت کارشناس مکاتبات بازرگانی …

ادامه مطلب