برای اولین بار دوره جامع مدیریت مارکتینگ در مرکز آموزش بازرگانی برگزار می‌گردد

۰۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸ و ۱۰ دقیقه |اخبار مرکز

برگزاری دوره جامع مدیریت مارکتینگ در مرکز آموزش بازرگانی:

با توجه به افزایش چشمگیر رقابت در بازار و لزوم به کارگیری فرآیند بازاریابی در سازمان ها و کسب و کارهای مختلف می بایست شرکت ها ساختار مارکتینگ خود را به روز نموده و به علوم روزآمد این حوزه تجهیز گردند. سازمان ها به مدیران بازاریابی حرفه ای نیازمندند و مدیران حرفه ای بازاریابی هر روز نیازمند یادگیری تحولات جدید حوزه بازاریابی هستند.

مرکز آموزش بازرگانی به عنوان متولی اصلی آموزش تجار، بازرگانان و کسبه کشور، با هدف پرورش مدیران بازاریابی شایسته برای حوزه های مختلف کسب و کار کشور اقدام به تدوین و برگزاری دوره های مختلفی در حوزه مذکور نموده است. هم اکنون دوره جامع مدیریت مارکتینگ بصورت مجازی و با حضور برترین اساتید این حوزه برای کلیه کسب و کارهای بازار محور کشور قابل استفاده می باشد.

در این دوره 100 ساعته به روز ترین آموزه ها در خصوص اصول مارکتینگ، استراتژهای بازاریابی، تحقیقات بازار، مدیریت برند و مدیریت تبلیغات، طراحی و تدوین مارکتینگ پلن، مدیریت برند و دیجیتال مارکتینگ توسط مجموعه ای از مدرسین که علاوه بر برخورداری از دانش روز حوزه مارکتینگ، بصورت عملی یا مشاوره ای فعالیت مارکتینگ برترین شرکت ها و محصولات کشور را به عهده دارند، ارائه خواهد شد.

حضور در این دوره علاوه بر افزایش مهارت های مدیریتی حوزه مارکتیگ برای شرکت کنندگان، امکان ایجاد ارتباط با سیار مدیران بازاریابی کسب و کارهای کشور و همچنین تبادل نظر و اخذ تجربیات سایر فعالین این حوزه را در بر خواهد داشت و امکان طرح و بررسی موضوعات مارکتینگ شرکت کنندگان در طول دوره و استفاده از نظرات مدرسین خبره و سایر شرکت کنندگان وجود خواهد داشت.

این دوره آموزشی بصورت کاملا آنلاین و در سامانه آموزش های مجازی مرکز آموزش بازرگانی اجرا خواهد گردید و کلیه شرکت کنندگان از امکان مرور مجدد دوره در مقاطع زمانی بعدی برخوردار خواهند بود.

همچنین با توجه به تقاضای شرکت های معتبر از مرکز آموزش بازرگانی جهت معرفی افراد دارای دانش و مهارت بازاریابی جهت اشتغال در آن شرکت ها، امکان معرفی شرکت کنندگان به شرکت های مذکور نیز وجود دارد.


فایل‌های پیوست
jpeg

marketing-management-poster

دریافت فایل
اخبار مرتبط
۲۸ بهمن

دوره آموزشی اصول مقدماتی بازاریابی و رفتار مصرف کننده (به زبان انگلیسی)

مرکز آموزش بازرگانی, دوره آموزشی, بازاریابی, رفتار مصرف کننده

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی : مبحث رفتار مصرف کننده زمینه گسترده ای را پوشش می دهد: …

ادامه مطلب
۰۶ دی

سومین دوره دیجیتال مارکتینگ برای صادرات- Digex

دیجیتال_مارکتینگ, مارکتینگ, صادرات

مرکز آموزش بازرگانی برگزار می‌کند: سومین دوره دیجیتال مارکتینگ برای صادرات- Digex مدت دوره : ۲۰ …

ادامه مطلب
۰۴ بهمن

مدیریت هوشمند بازارو کلان داده کسب و کار ( هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار)/بازاریابی بین الملل

هوشمند, بازاریابی

دوره های آموزشی(آنلاین) مدیریت هوشمند بازارو کلان داده کسب و کار ( هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار) …

ادامه مطلب