برگزاری دوره آمادگی آزمون کارگزاری گمرک (حق العمل کاری) در مرکز آموزش بازرگانی

۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹ و ۰۵ دقیقه |اخبار مرکز

شنیده ها حاکی از آن است که گمرك جمهوري اسلامی ايران، قصد دارد آزمون کارگزاری گمرک (حق العمل‌کاری) را نیمه دوم سال 1402 برگزار نمايد.

مدیر عامل مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری دوره جامع آمادگی آزمون کارگزاری گمرک (حق العملکاری) به صورت آنلاین و حضوری با حضور مجرب‌ترين اساتيد و نخبگان گمركی كشور در تاریخ 8 و 11 شهریور ماه سال جاری در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، كارگزار گمرك (حق العمل‌كاری) حرفه‌ای تخصصی، در خصوص ترخيص كالا و خدمات در گمرك، به نيابت از صاحبان كالاهای تجاری است كه يكی از بهترين مشاغل با درآمد بالا در بين حرفه‌های تخصصی محسوب می‌شود. از آنجا كه ده سال اخیر فقط دو بار اين آزمون از طريق سازمان سنجش برگزار شده و متقاضيانی حدود ٢٠ هزار نفر جهت شركت در آزمون را در بر گرفته، كه پذيرش ٥ درصدی از اين ميان، نياز به آمادگی، مهارت و دانش بالا در اين آزمون را برای متقاضی متصور می‌سازد.

به گزارش واحد آموزش، مرکز آموزش بازرگانی با سابقه ٢٨ ساله به عنوان برند برتر آموزش‌های تخصصی در حوزه تجارت بين‌الملل و امور گمركی در كشور و با عنایت به تجارب عملکرد موثر سالهای گذشته در حوزه آزمون كارگزاری گمرك (حق العمل‌كاري) و آمار قبولی بیش از ۵۰٪ از دانش پذیران خود در این آزمون، قصد دارد جهت برگزاری دوره جامع آمادگی آزمون کارگزاری گمرک (حق العمل‌کاری) سال جاری با همكاری اساتید مجرب در حوزه امور گمرکی و با مدیریت دکتر کریم رسولی كه سابقه ١٧ ساله در تدريس دروس بازرگانی و امور گمركی و برگزاری دوره‌های متعدد تخصصی در آزمونهای مربوطه دراين موسسه، موسسات آموزشی تخصصی كشور و دانشگاه تهران را در كارنامه خود دارد، برنامه‌ريزی نمايد.

لذا متقاضیاني كه قصد شركت در آزمون مذكور را دارند جهت آمادگی هر چه بیشتر و شرکت در این دوره می توانند از طریق لینک زیر ثبت نام نمایند.

جهت ثبت نام دوره آنلاین و ثبت نام دوره حضوری کلیک نمایید.

گفتنی است، متقاضیان برای حضور و کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات برگزاری و محتوای دوره جامع آمادگی آزمون کارگزاری گمرکی (حق العملکاری) می‌توانند با شماره 0218695 داخلی 1 تماس یا از طریق واتساپ، تلگرام و بله 09332644108 با کارشناسان ما ارتباط بگیرند.


اخبار مرتبط
۲۹ خرداد

همکاری فی مابین مرکز آموزش بازرگانی و گمرک جمهوری اسلامی

مرکز آموزش بازرگانی, گمرک, همکاری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی و با توجه به همکاری فی مابین مرکز آموزش بازرگانی و گمرک …

ادامه مطلب
۱۳ مهر

برگزاری دوره آنلاین امورگمرکی و ترخیص کالا

گمرک, علیرضا راشدی, ترخیص کالا

برگزاری دوره آنلاین امور گمرکی و ترخیص کالا امروز یکشنبه 13 مهر ماه با تدریس مدرس برجسته مرکز آقای …

ادامه مطلب
۰۵ تیر

مدرسه کسب و کار تابستانی(ویژه نوجوانان)

مدرسه_کسب_و_کار, نوجوانان, Summer_Business_School, بازرگانی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، این مرکز دوره مدرسه کسب و کار تابستانی(ویژه نوجوانان) را …

ادامه مطلب